چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5010 |
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ | ارسال توسط :
58 بازدید
۰
9

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

هر چند هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی دارای مزایایی همچون قیمت های مناسب و فراگیری در سراسر کشور هستند اما زمانی که به هر کدام از هتل های این مجموعه در سایت های اینترنتی مراجعه می کنیم با کامنت های منفی از سوی مسافران این هتل ها برخورد می کنیم.

معایب و مزایای هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی

به گزارش ایلنا، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال ۱۳۷۹ احداث شد و در حال حاضر دارای ۵۲ هتل در سراسر کشور است، هتل جهانگردی مشهد، هتل جهانگردی شمشک، هتل جهانگردی اصفهان، هتل جهانگردی یزد، بندر انزلی، چالوس، همدان، بوشهر، بابلسر، لاهیجان، ارومیه، آستارا، ناهارخوران گرگان، مریوان، کرمان، نیشابور، نوشهر ، رفسنجان، بم، خوی، شاهرود، زنجان، شیراز، تبریز، سیرجان و سایر شهرهای دیگر فعالیت دارند که اغلب این هتل ها ۲ تا ۴ ستاره هستند.

هر چند این هتل ها دارای مزایایی همچون قیمت های مناسب و فراگیری در سراسر کشور هستند اما زمانی که به هر کدام از هتل های این مجموعه در سایت های اینترنتی مراجعه می کنیم با کامنت های منفی از سوی مسافران این هتل ها برخورد می کنیم.

به عنوان نمونه یکی از مراجعه کنند گان هتل جهانگردی مشهد در بخش کامنت ها و نظرات کاربران نوشته است؛ این هتل نه تنها کثیف است بوی گند فاضلاب هم می آمد و سرویسها هم بسیار قدیمی بودند و سوسک وپشه هم در این هتل ها زیاد بود. یکی دیگر از مخاطبان این هتل در این بخش اعلام کرده که وضعیت اتاق ها اسفناک بود و نه تنها پریزهای برق خراب بود دیوارها هم پوسته می دادند و موکت ها هم کثیف بودند.

یکی دیگر از مهمانان هتل جهانگردی شمشک تهران در بخش نظرات کاربران نوشته است؛ این هتل نسبت به هتل های سه ستاره ای که قبلا سفر داشتم بسیار فرق داشت و حتی آب معدنی هم نداشت و آب معدنی کوچک را هم با ما حساب می کردند و در پاسخ به انتقاد ما  پاسخ شان این بود که ما هتل چهار ستاره نیستیم که آب معدنی بدهیم، مسواک و خمیر دندان هم در این هتل نبود، هر چند اتاق تراس با منظره ای زیبا بود اما میز و صندلی ها و تراس کثیف بود.مخاطب دیگر این هتل نوشته است حوله ها و ملافه ها تمیز نبودند و صبحانه هم بسیار محدود و مختصر بود.

یکی دیگر از مسافرانی که به هتل جهانگردی سنندج مراجعه داشت در بخش نظرات کاربران نوشته است؛ داخل اتاق بودیم و بدون اینکه در بزنند در اتاق را باز کردند و برای نظافت بدون هماهنگی ما وارد اتاق شدند، یکی دیگر از مسافران این هتل نوشته بود که صبحانه این هتل مختصر بود و پرسنل در دادن اطلاعات گردشگری به ما قوی نبودند و سر و صدای زیادی هم در محوطه هتل بود و بروشور گردشگری هم در اماکن دیدنی وجود نداشت.

در مورد هتل جهانگردی لاهیجان هم یکی از کاربران نوشته است؛ حیاط هتل که پارکینگ آن محسوب می شود با شن پوشیده شده و سنگفرش ندارد.تنوع صبحانه کم است (البته برای هتل ۳ ستاره مناسب است)سوئیت قبلا صندوق ایمنی داشت اما ظاهرا در بازسازی حذف شده است.

در مورد هتل جهانگردی سمنان هم یکی دیگر کاربران در بخش نظرات نوشته است؛ موکت های هتل حتما باید تعویض شود، در راهروها بوی کهنگی و ماندگی میامد و باید از خوشبو کننده و تهویه استفاده می شد بر روی میز صبحانه آب را داخل پارچ ریخته بودند و شارژ میکردند، آب حمام و دستشویی مدام داغ بود و در واقع آب سرد هم داغ می شد و برای مسافران مشکل ساز شده بود.

بر اساس این گزارش؛ با مراجعه به بخش نظرات کاربران سایر هتل های این مجموعه با کامنت های منفی دیگری هم مواجه می شوید که در شان هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیست و به نظر می رسد این شرکت باید برای نوسازی و بهبود شرایط این هتل ها تلاش بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید