یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6068 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
3

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

مدیرعامل شرکت زیرساخت امن از عوامل رسیدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت شرکت متبوعش پرده برداشت و با محصول جدید خود، روتر بومی مبتنی بر نرم افزار برای برآورده کردن نیازهای شبکه‌های اداری و شعب در الکامپ حضور یافت.

عوامل موثر در رسیدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت در زیرساخت

واحد خبری مرکزکده : رسول قربانی-مدیرعامل شرکت زیرساخت امن – در پنل «» که در نمایشگاه الکامپ برگزار شد، اعلام کرد: پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیاز مصرف‌کنندگان، تعیین می‌کند که بانک‌ها باید چه خدماتی را توسعه دهند و یا آن را ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: با رشد تکنولوژی و افزایش بلوغ بهره‌برداری از آن، کاربران، علاقمند به انجام پرداخت‌ها و فعالیت‌های بانکی خود با تنها چند کلیک به جای حضور فیزیکی در شعب بانک ها شدند.

قربانی معتقد است، باتوجه به علاقمندی‌های جدید مشتریان، شرکتهای زیرساختی برای توسعه زیرساختهای لازم خدمات پولی و مالی آنلاین شکل گرفته و بستر های لازم برای ارایه سرویسهای انلاین را توسعه دادند. 

مدیرعامل شرکت زیرساخت امن با بیان اینکه شرکت متبوعش با هدف طراحی و توسعه  زیرساخت‌های لازم برای شبکه بانکی و پرداختی تشکیل شده است افزود: شروع به آماده سازی بسترهای شبکه و مراکز داده و در ادامه امنیت برای سامانه های پرداختی ، پولی و بانکی از جمله فعالیت های شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی است.

وی یکی از اهداف مهم شرکت زیرساخت امن را ارایه سرویس‌های پایدار، امن و با کیفیت به مشتریان بانکی و پرداختی اعلام کرد و گفت: برای تحقق این هدف شرکت زیرساخت باید از تکنولوژی های جدید با فرایندهای دقیق و مشخص و نیروی انسانی متخصص استفاده کند که ترکیب این سه عامل منجر به رسیدن به شاخص‌های پایداری، امنیت و کیفیت می شود.

قربانی نخستین عامل رسیدن به شاخص های یاد شده را تکنولوژی خواند و اظهار کرد: در حوزه تکنولوژی، شرکت زیرساخت امن از تجهیزات و راهکارهای بروز دنیا برای زیرساخت‌های خود استفاده می کند و همین بروز بودن نتیجه اش دسترسی پذیری بالای سرویس‌هایی است که در زیرساخت‌های ما میزبانی می شوند.

وی عامل دوم را استفاده از فرایندهای کاری دقیق برای نگهداری این زیرساخت‌ها دانست و گفت: بنابراین شرکت زیرساخت برای این زیرساخت‌های فنی، فرایندهایی تدوین و عملیاتی کرده که از جمله می توان به فرایند مدیریت تغییرات، مدیریت پیکربندی، مدیریت رخداد، مدیریت آسیب پذیری و … اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت زیرساخت امن عامل سوم را نیروی انسانی متخصص و با تجربه اعلام کرد و گفت: این شرکت با داشتن بیش از ۳۳۰ نفر نیروی متخصص با فرایندهای اشاره شده و نقش ها و مسئولیت های مشخص، توسعه و نگهداری زیرساخت های خود را با کیفیت مناسب انجام می دهد.

قربانی همچنین افزود، شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در نمایشگاه الکامپ با محصول جدید روتر بومی که مبتنی بر نرم افزار  می باشد و نیازهای شبکه‌های  اداری و شعب را برآورده می کند، حضور یافته است که این محصول ارتباطی با کیفیت و امن برای شعب مختلف یک سازمان را مهیا می سازد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید