یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7204 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
5

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

شرکت فومن شیمی با بیش از نیم قرن تجربه در تولید محصولات با کیفیت و متنوع، همواره با به‌کارگیری نیروهای متخصص در تلاش برای جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان بوده است.

فومن شیمی دعوت به همکاری می‌کند

به گزارش ایلنا، فومن شیمی با بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید محصولات خودرویی از ابتدا با نیازسنجی خودرو هـای تولید داخلی و وارداتی سعی در تولید محصولات با کـیفیت و مطابق با  استانداردهای روز دنیا داشته است و تاکنون توانسته است با تولید بیش از ۷۰ نوع محصول خودرویی نیاز کشور را به انواع سیالات خودرو در انواع وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتور سیکلت و خودروهای دیزلی و انواع محصولات مراقبت خودرویی مرتفع سازد.

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در تولید محصولات با کیفیت و متنوع، همواره با به‌کارگیری نیروهای متخصص در تلاش برای جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان بوده است. در همین زمینه فومن شیمی، با برخورداری از بیش از ۱۵۰۰ نیروی انسانی و عرضه‌ی بیش از ۳۰۰ نوع محصول، در راستای بهره‌مندی از توان متخصصین داخلی در تلاش است ضمن اشتغالزایی در کشور، کیفیت رقابتی محصولات و خدمات خود را همچنان در صدر قرار دهد. از همین روی این شرکت در زمینه‌ی کارشناس مالی و همچنین help desk IT دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند جهت بررسی شرایط و همچنین ارسال مدارک خود به سایت فومن شیمی مراجعه کرده و درخواست همکاری خود را به ثبت برسانند.  

 

 

 

واحد خبری مرکزکده

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید