یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6079 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۴۸ | ارسال توسط :
130 بازدید
۰
7

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: سریال قطب شمال با موضوعی عاشقانه اولین تجربه کارگردانی امین محمودی و اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است. در این سریال بازیگران مطرحی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی و امیر حسین فتحی بازی می کنند.

دانلود قسمت ۱۰ سریال قطب شمال – خلاصه داستان به همراه تصاویر

داستان این سریال به این صورت است که همایون و ارغوان ۱۲ سال پیش درگیر خیانت سامان (نزدیک ترین دوست همایون) می شوند. در این ماجرا همایون به زندان می افتد و ارغوان طی حادثه ای حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد و با سامان ازدواج می کند. همایون پس از ۱۲ سال از زندان آزاد می شود و صاحب ثروت بزرگی (طلاهای زیاد) می شود. صاحب این طلاها، ایوب بود که همایون در زندان با وی آشنا شد. همایون پس از آزادی از زندان هویت و ظاهر خود را به آرشام یکتا تغییر می دهد و به سراغ دوستان صمیمی خود که ۱۲ سال پیش به او خیانت کردند می رود.
مروری بر اتفاقات سریال قطب شمال
در قسمت های گذشته دیدیم که آرشام طلاهایی که ایوب آدرس آنها را در اختیار او گذاشته بود را از دست می دهد. کسی به سراغ طلاها رفته و آنها را برداشته است. همچنین دیدیم که صحرا همسر آرشام با برادرزاده ایوب در ارتباط است. او با فرهاد (دوست آرشام) و برادرزاده ایوب به دنبال طلاهای آرشام هستند. صحرا برای به دست آوردن اطلاعاتی از حساب های آرشام و … دزدکی به اتاق پارسا – وکیل آرشام – می رود و اطلاعات لپ تاپ او را بر روی یک فلش کپی می کند.

ماجراهای قسمت دهم
آرشام که در قسمت گذشته طلاهای خود را از دست داده است، در ذهن خود به دنبال دزد طلاها می گردد. اولین گزینه ای که به ذهن او میرسد سامان است. به همین دلیل با عماد سراغ سامان می رود. ولی چیزی دستگیرش نمی شود.
بعد از آن آرشام سراغ پارسا وکیل خود می رود. چرا که هیچ کسی غیر از آرشام و پارسا از محل اختفای طلاها اطلاع ندارند. پارسا (با بازی ماکان آریا پارسا) اطلاعی از اینکه چه کسی طلاها را برداشته است ندارد ولی حدس می زند که ممکن است اطلاعات از لپ تاپش به سرقت رفته باشد. بعد از چک کردن دوربین های شرکت متوجه می شوند که صحرا اطلاعات لپ تاپ پارسا را برداشته است.
آرشام متوجه خیانت صحرا می شود و سراغ او می رود. صحرا اعتراف می کند که برادر زاده ایوب است و با هدف به دست آوردن طلاها به آرشام نزدیک شده است. ولی بعد از ازدواج با آرشام، عاشق او شده است و قصد ندارد طلاها را با برادرش به اشتراک بگذارد.

در ادامه آرشام سراغ سامان می رود و با ارائه اطلاعاتی اعتماد او را به خود جلب می کند. حالا سامان، آرشام را مثل رفیق صمیمی خود می داند و این دو در مهمانی ها و مسافرتها با هم هستند. قصد آرشام این است که به سامان بیش از حد نزدیک شده و مانند یک دوست صمیمی نقش خود را ایفا کند. در این صورت می تواند از اعتماد سامان سو استفاده کند و به او ضربه بزند.
سرمایه گذار سریال قطب شمال
سرمایه گذار سریال قطب شمال، گروه بین المللی پارس پندار نهاد به مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا است. همانطور که اشاره شد، ماکان آریا پارسا در سریال قطب شمال نقش وکیل آرشام را ایفا می کند. همچنین این سریال هیجانی و جذاب، اولین تجربه سرمایه گذاری این گروه بین المللی در حوزه فیلم سازی است. جالب است که بعضی از سکانس های این سریال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد در تهران فیلم برداری شده است. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های گروه بین المللی پارس پندار نهاد این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود قسمت دهم سریال قطب شمال
برای دانلود قسمت دهم سریال قطب شمال (همه کیفیت ها) این لینک را دنبال کنید
 
این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید