یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5798 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ | ارسال توسط :
27 بازدید
۰
4

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

به گزارش روابط عمومی گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، مرکز نوآوری بهسازان فردا با رویکردی نوین و استراتژی‌های پیشرفته، در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد یافت.

رویکرد سرمایه‌گذاری بهسازان فردا در توسعه فناوری های مالی

واحد خبری مرکزکده : مصطفی ابراهیم زاده، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری این گروه، در این خصوص اظهار داشت: «الکامپ فرصتی بی‌نظیر است تا نوآوری‌ها و دستاوردهای اخیرمان را در عرصه فناوری و سرمایه‌گذاری‌های هوشمند به نمایش بگذاریم.»

وی افزود: «در سال جاری، ما تمرکز خود را بر فناوری‌های تحول‌آفرین همچون هوش مصنوعی، بلاکچین، واقعیت افزوده و اینترنت اشیا قرار داده‌ایم. این رویکرد به ما امکان می‌دهد که با توسعه زنجیره ارزش بانک ملت، خدمات پیشرفته و یکپارچه‌ای به مشتریان خود ارائه کنیم. از جمله پروژه‌های موفق ما می‌توان به دستیار هوشمند بانک ملت و توکن‌سازی دارایی‌ها اشاره کرد که با همکاری دانشگاه تهران به مرحله اجرا رسیده است.»

ابراهیم زاده ادامه داد: «بازار فناوری‌های مالی (FinTech) در حال تجربه تحولات چشمگیری است و ما نیز با دقت روندهای جاری را رصد می‌کنیم. افزایش استفاده از پرداخت‌های دیجیتال، راهکارهای مبتنی بر بلاکچین و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های مالی از جمله روندهای مهمی هستند که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند. هدف ما دستیابی به یک صنعت خدمات مالی، بانکداری و پرداخت در سطح جهانی است که بتواند نیازهای متنوع و پیچیده مشتریان را برآورده سازد.»

وی تاکید کرد: «یکی از اهداف کلیدی ما در سال جاری، سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهایی است که مراحل رشد و بلوغ را طی می‌کنند. این تصمیم بر اساس تحلیل دقیق نیازهای بازار و فرصت‌های موجود اتخاذ شده است و معتقدیم که همکاری با این کسب‌وکارها می‌تواند به ایجاد ارزش افزوده بیشتری منجر شود.»

ابراهیم زاده همچنین افزود: «در الکامپ امسال، ما نه تنها به معرفی پروژه‌ها و برنامه‌های خود خواهیم پرداخت، بلکه به دنبال ایجاد شبکه‌های همکاری گسترده و تقویت فرهنگ کارآفرینی سازمانی نیز هستیم. ما معتقدیم که این نمایشگاه بستر مناسبی برای تبادل ایده‌ها و توسعه همکاری‌های نوآورانه است.»

نمایشگاه الکامپ در تاریخ … در محل … برگزار خواهد شد و مرکز نوآوری بهسازان فردا در سالن … غرفه … پذیرای علاقه‌مندان و فعالان حوزه نوآوری خواهد بود. از تمامی مشتاقان دعوت می‌کنیم تا با بازدید از غرفه ما، از نزدیک با دستاوردها و چشم‌اندازهای آینده مرکز نوآوری بهسازان فردا آشنا شوند.

مصطفی ابراهیم زاده در پایان خاطرنشان کرد: «ما به دنبال ایجاد تحولی بنیادین در صنعت فناوری‌های مالی هستیم و الکامپ فرصتی است تا این دیدگاه را با جامعه تخصصی به اشتراک بگذاریم. منتظر دیدار شما در این رویداد مهم هستیم.»

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید