دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-04-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15999 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۵:۲۶ | ارسال توسط :
6 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، از ابتدای سال ۱۴۰۴، خدمات پاسخگویی سامانه‌های جامع تجارت ایران و همتا را ذیل سامانه یکپارچه ۱۲۴ وزارت صمت، ارائه می‌دهد.

پاسخگویی سامانه‌های جامع تجارت ایران و همتا توسط شایا

سامانه جامع تجارت ایران با اهدافی از جمله بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، یکپارچه‌سازی و نظارت بر فرآیند تجارت داخلی و خارجی، هدایت مبادلات تجاری به سمت مبادی قانونی و مبارزه با قاچاق کالا ایجاد و راه‌اندازی شده و در برگیرنده زیرسامانه‌های متعددی مانند سامانه همتا است. #شایا، مسئولیت اجرایی‌سازی این طرح را برعهده دارد.

 پیش از این نیز در بهمن‌ماه ۱۴۰۳، طی یک تفاهم‌نامه بین ایرانسل و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با هدف هماهنگی برای ایجاد و برقراری «سامانه فوریت‌های اداری (فواد)»، مسئولیت اجرایی‌سازی این طرح برعهده شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید