دوشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2025-01-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12435 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ | ارسال توسط :
3 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: جذب مشتریان وفادار و توسعه دامنه مخاطبان یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های بلند مدت هر کسب و کاری به شمار می‌رود. اما سوال اصلی اینجاست که برای تحقق این آرمان ارزشمند چه رازی نهفته است؟ شاید در جواب این سوال کیفیت بالای خدمات و محصولات ارائه شده و تداوم کیفیت آن ها در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات به ذهن شما متبادر شود. البته این پیش شرط بسیار مهمی است و به قول معروف یک پیش شرط لازم هست ولی کافی نیست.

راز جذب مشتریان وفادار توسط کسب و کارها در سال ۱۴۰۴

برای جذب مشتریان وفادار جدید یک راز مهم و تکنیک موثر وجود دارد و آن ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و جلب توجه و اعتماد آنان است. یکی از راهکارهای بسیار موثر برای ایجاد ارتباطات موثر و جلب توجه و اعتماد مشتریان بهره‌برداری از هدایای تبلیغاتی است. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی خصوصاً در آستانه سال جدید اهدای سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ می‌باشد. در ادامه درباره تاثیر این تکنیک بر جذب مشتریان جدید و تقویت وفاداری مشتریان فعلی مطالبی را بیان می‌کنیم.
تقویت وفاداری مشتریان با سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴
اهدای سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ می‌تواند وفاداری مشتریان فعلی را تقویت نماید. در ادامه به چگونگی این فرایند می‌پردازیم.
تقویت ارتباط عاطفی بین برند و مشتری
زمانی که یک برند سررسید ۱۴۰۴ یا تقویم رومیزی ۱۴۰۴ را به مشتری خود اهدا می‌کند، به او این پیام را انتقال می‌دهد که برای مشتری خود اهمیت قائل است و تمایل دارد که این ارتباط را حفظ نماید. از آن جایی که این هدایا کاربردی بوده و گاه به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، لوگو و نشان تجاری برند را به صورت مکرر و ناخودآگاه در معرض دید مشتریان قرار داده و ارتباط عاطفی بین آنان را تقویت می‌کند.
ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات انحصاری
برخی برندها درون محتوای سررسید و تقویم رومیزی پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه‌ای را قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند از این مزایا استفاده نموده و خود را از سایرین متمایز کنند. این اقدام می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان فعلی کمک کند.

جذب مشتریان جدید با سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴
با شناسایی مخاطبین جدید و به اهدای سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ به آنان می‌توانید به طرق مختلفی آنان را جذب نمایید.
ایجاد ارتباط مثبت اولیه
این اقدام می‌تواند نشان از توجه یک برند به مخاطب جدید بوده و ارتباط مثبت اولیه‌ای بین آنان ایجاد نماید. فرد اهدای سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ توسط یک برند را نشانه محبت و احترام وی می‌پندارد.
تبلیغات غیر مستقیم و موثر
با توجه به آن که سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ بسیار کاربردی است و به منظور اطلاع از تاریخ و رویدادها و همچنین یادداشت برداری در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند یک تبلیغات غیر مستقیم، مداوم و موثر بوده و منجر به جذب مشتریان جدید شود.
سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟
در فروشگاه رافائل انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب ارائه می‌شود. برای خرید سررسید ۱۴۰۴ می‌توانید به فروشگاه رافائل مراجعه کنید. در این فروشگاه تنوع بالایی از سررسید و انواع تقویم رومیزی و سایر انواع هدایای تبلیغاتی ارائه شده است. خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۴ از فروشگاه رافائل نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در فروشگاه رافائل امکان چاپ اختصاصی انواع سررسید و تقویم رومیزی ۱۴۰۴ برای کسب و کارها و برندها فراهم است.

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید