یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6748 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ | ارسال توسط :
14 بازدید
۰
2

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

مدیر بازرگانی شرکت تولید بازرگانی «صدرا» که در زمینه تولید خوراک طیور و همچنین پرورش طیور فعال است به واحدهای مرغداری که از محصولات تولیدی این شرکت استفاده می کند، کمک‌های کارشناسی می‌دهد.

پشتیبانی فنی شرکت «صدرا» از واحدهای پرورش طیور

سیدامیر پناهی، مدیر بازرگانی شرکت تولید بازرگانی «صدرا» به خبرنگار ایلنا گفت: این مجموعه دارای واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت حدود ۲۰۰ هزار قطعه مرغ است و واحدهای حدود ۳۰۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی دارد که تخم مرغ و گوشت مرغ تولیدی آن را به بازارهای مصرف عرضه می‌کند.

پناهی اضافه کرد: کارخانه تولید خوراک طیور این شرکت نیز برای واحدهای زیرمجموعه شرکت خوراک تولید می‌کند و در کنار آن کنسانتره تولیدی برای مصرف طیور دیگر واحدها در سطح کشور به فروش می‌رسد؛ به‌ گونه ای که در ماه حدود ۲۰۰ تن خوراک به بازار عرضه می‌کنیم.

وی افزود: این شرکت همچنین در زمینه خدمات پس از فروش فعال است و با تک‌تک مرغدارانی که محصولات ما را استفاده می‌کنند، در ارتباط است و از نظر کارشناسی آنها را حمایت می‌کنیم.

مدیر بازرگانی شرکت تولید بازرگانی «صدرا» گفت: این شرکت، همچنین یک واحد تحقیق و توسعه دارد که در آن یک سری فارم‌های تحقیقاتی ایجاد شده است و در این فارم‌ها، محصولاتی که قرار است به بازار عرضه کنیم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چالش اصلی ما تصمیمات خلق‌الساعه و قیمت گذاری دستوری است

پناهی به برخی چالش‌های این صنعت نیز اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین موانع و چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم، وجود تصمیمات خلق‌الساعه است که باعث اختلال در کار تولیدکنندگان شده است؛ به عنوان نمونه در مورد صادرات مرغ که یک روال مشخصی وجود ندارد تا بر روی قیمت مرغ تاثیر بگذارد و اینکه قیمت دستوری نیز یکی از چالش‌های دیگر این صنعت است.

وی توضیح داد: در بازار مرغ، قیمت‌ها از مسائل و نهاده‌های مختلفی تاثیر می‌پذیرند که قیمت را نمی توان ثابت نگه داشت به عنوان مثال؛ قیمت جوجه، قیمت خوراک و هزینه‌های دیگر تغییر می‌کند که این موضوع بر روی روند کار ما تاثیر می‌گذارد.

پناهی ادامه داد: با این قیمتی که برای مرغ تعیین می‌کنند، گاهی عرضه مرغ در بازار زیاد است و از قیمت مصوب هم پائین‌تر می‌آید و مرغداران مجبورند پائین‌تر از قیمت مصوب، مرغ خود را بفروشند ولی اگر بنا به دلایلی بازار کشش داشته باشد، آنها اجازه ندارند بالاتر از قیمت مصوب مرغ تولیدی را بفروشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تغییراتی که ایجاد شده است و با روی کار آمدن دولت جدید، این موانع رفع شده و به ارتقای صنعت مرغداری کمک شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید