به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:
پرداخت الکترونیک پاسارگاد بهعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، همواره به ارائه خدمات و محصولات متنوعی پرداخته است و تلاش دارد با در نظر گرفتن اصل مشتریمداری، فرایند پرداخت را تسهیل کرده و در راستای رضایتمندی مشتریان خود گام بردارد.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی برند محبوب مصرفکنندگان شد
به گزارش ایلنا؛ در اختتامیه جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان که ۲۸ مهرماه در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی با رای مشتریان، برند محبوب مصرفکنندگان شد و تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.
این جشنواره که از تیرماه آغاز شده، بهعنوان یک رویداد سراسری، تنها به آرای مردمی برای داوری برندها تکیه دارد و در این دوره، مصرفکنندگان از میان ۱۵۰۰ برند در ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، برندهای محبوب خود را انتخاب کردند.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد بهعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، همواره به ارائه خدمات و محصولات متنوعی پرداخته است و تلاش دارد با در نظر گرفتن اصل مشتریمداری، فرایند پرداخت را تسهیل کرده و در راستای رضایتمندی مشتریان خود گام بردارد.
دریافت تندیس زرین برند محبوب مصرفکنندگان برای سومین سال متوالی، نشان دیگری از تلاشهای این شرکت برای کسب رضایت مشتریان است که از نظر و نگاه ایشان دور نمانده و آن را بهعنوان برند محبوب خود معرفی کرده است.
واحد خبری مرکزکده
منبع خبر: ایلنا