به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:
شرکت زمزم ایران، در ادامه مسیر نوآوریهای خود در صنعت نوشیدنی، از تازهترین محصول خود با برند ویتامد رونمایی کرد.

«ویتامِد زمزم» نسل جدید نوشیدنی ویتامینه در بازار
واحد خبری مرکزکده : به گزارش روابط عمومی زمزم، همزمان با نزدیک شدن به فصل سرما، زمزم با معرفی محصول نوآورانه «ویتامد»، یک سپر دفاعی جدید مصرفکنندگان در برابر بیماریها رونمایی کرد.
«ویتامد زمزم» با ترکیبی هوشمندانه از طعم هیجانانگیز پرتقال و آناناس، نه تنها یک نوشیدنی گوارا، بلکه یک مکمل انرژیبخش و تقویتی است که جزو نسل جدید نوشیدنیهای ویتامینه و تعریف تازهای از انرژی و سلامتی در بازار نوشیدنیهای ایران خواهد بود.
این محصول، غنیشده با ویتامین C و ویتامینهای ضروری گروه B، به طور ویژه برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش سطح انرژی و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی مفید بوده و در دسته بندی نوشیدنیهای فرح بخش و سلامت آفرین محسوب میشود که به بهبود متابولیسم طبیعی بدن کمک میکند.
همچنین وجود کافئین طبیعی در ترکیب این محصول، احساس سرزندگی، تمرکز و کاهش خستگی را برای مصرفکنندگان به همراه دارد؛علاوه بر این آنتیاکسیدانی نیرومند این محصول، سلولهای بدن را در برابر اثرات مخرب رادیکالهای آزاد محافظت کرده و نقش مهمی در ارتقای سلامت عمومی ایفا خواهد کرد.
یکی از ویژگیهای متمایز «ویتامد»، بسته بندی کاملا متفاوت و انحصاری این شرکت است که با حجم متناسب ۱۲۰ سیسی، امکان استفاده سریع و آسان در هر زمان و مکانی را فراهم میآورد.
زمزم با عرضه این محصول، بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و تامین نیازهای سلامتی جامعه تاکید کرده و یک انتخاب هوشمندانه و خوشطعم را برای روزهای سرد سال در اختیار همگان قرار داده است.
منبع خبر: دنیای اقتصاد