یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6738 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
2

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

ووچر پرفکت مانی عملکردی همانند کوپن الکترونیکی دارد که برای واریز و برداشت وجه از حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می‌گیرد شما می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی اتوماتیک از صرافی آنلاین ارز دیجیتال و یا سایت پرفکت مانی پرداخت‌های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست و خرید و فروش Perfect Money از بهترین صرافی ارز دیجیتال

واحد خبری مرکزکده : خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی از معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای خرید از سایت‌های خارجی و استفاده از خدمات آن‌ها انجام می‌گیرد. ووچر پرفکت مانی یک کد شامل ۶ رقم و کد فعالسازی ۱۰ رقمی است که دارای مبلغ اعتبار و تاریخ ایجاد می‌باشد. بیشتر از ۲۰۰ صرافی آنلاین ارز دیجیتال از رسیدهای اعتباری ووچر پرفت مانی اعلام پیشتبانی کرده‌اند.

سیستم‌های پرداخت آنلاین مختلفی با هدف ساده‌سازی فرآیند پرداخت‌های اینترتی بوجود آمده‌اند که پرفکت مانی یکی از این سیستم‌هاست. ووچر پرفکت مانی کدی برای استفاده راحت‌تر از خدمات این شرکت است. شما با خرید فوری ووچر پرفکت مانی دیگر نیازی به داشتن حساب دیجیتالی در پرفکت مانی نخواهید داشت. این ووچر در نقش کارت اعتباری عمل کرده و شما می‌توانید از صرافی آنلاین ارز دیجیتال با مبلغ دلخواه آن را خریداری نمایید. از طرفی درصورت نیاز هم می‌توانید در معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال اقدام به فروش آنی و اتوماتیک این کد نمایید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر نوعی چک اکترونیکی برای برداشت وجه و سپرده‌گذاری در حساب پرفکت مانی است. این کد شامل ۱۶ رقم بوده و اطلاعاتی همانند تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار دارد. شما با خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد می‌توانید بدون هیچ دردسری از آن در بیشتر از ۱۰۰ کشور استفاده کنید. شما با خرید فوری ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال می‌توانید پرداخت‌های مختلف را با ارائه اطلاعات آن انجام دهید. ووچرها به شکلی ایمن، محرمانه و ساده انجام تراکنش‌ها را برای خرید و فروش کالا و استفاده از خدمات در سایت‌های خارجی ممکن می‌کنند.

با خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام دیگر به نگرانی بابت تراکنش‌های بین‌المللی نیازی نیست. دو روش برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی وجود دارد. شما می‌توانید یا از طریق ساخت حساب در پرفکت مانی اقدام به خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی نمایید. یا از طریق سایت‌ها و صرافی آنلاین ارز دیجیتال، خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام در پرفکت مانی و داشتن حساب در سایت آن را انجام دهید.

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و ثبت نام می‌توانید به صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر و مورد تایید پرفکت مانی مراجعه کنید. شما با خرید فوری ووچر پرفکت مانی می‌توانید بوسیله این کدها هزینه خریدهای خود را در سایت‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند پرداخت کنید. درواقع در این سایت‌ها درگاه پرداختی برای پرداخت با ووچر پرفکت مانی وجود دارد که کافیست شما اطلاعات کدهای ووچر خود را وارد و خریدتان را تکمیل کنید. در زیر به مزایای دیگر خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام اشاره می‌کنیم:

امنیت بالا: انتقال پول در امنیت بالا یک از مزایای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی است که شما بدون نگرانی از هک شدن می‌توانید به تراکنش‌های بین المللی بپردازید.

سرعت بالا: با استفاده از این ووچرها تراکنش‌های شما در سریعترین زمان پردازش و تایید خواهند شد.

راحتی استفاده: انتقال وجه از طریق این ووچرها بسیار راحت است و شما در کمترین زمان به آسانی می‌توانید پرداخت وجه خود را نهایی کنید.

کارمزد پایین: شما نه تنها می‌توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد را در برخی صرافی‌ها داشته باشید بلکه برای استفاده از این ووچر نیز کارمزدی بسیار ناچیز باید پرداخت کنید.

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال کدام است؟

در ابتدا باید اشاره کرد صرافی آنلاین ارز دیجیتال به بازارهای آنلاینی می‌گویند که کاربران در آن‌ها نوعی دارایی دیجیتالی را با سایر دارایی‌ها براساس ارزش بازار مبادله می‌کنند. کاربران در صرافی آنلاین معتبر ایرانی می‌توانند توکن‌های خود را در کیف پول ارائه شده توسط صرافی انلاین ارز دیجیتال ذخیره کنند. از طرفی همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید از طریق بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی اقدام به خرید فوری ووچر پرفکت مانی نیز نمایید. صرافی آنلاین ارز دیجیتال به دو دسته صرافی متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم بندی می‌شوند.

علاوه‌بر این دسته بندی، صرافی آنلاین ارز دیجیتال شامل صرافی آنلاین معتبر ایرانی و صرافی‌های خارجی می‌شوند. بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی به دلیل عدم امکان احراز هویت در صرافی‌های خارجی، استفاده از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. شما در صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران دیگر نگران مسدودی حساب و از دست رفتن دارایی‌هایتان نخواهید بود. با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد در لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید به معامله رمز ارز و خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید.

همستر کمبات چیست و فروش همستر کامبت چگونه است؟

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از بازی‌های Tap to Earn در پلتفرم تلگرام است که بازیکنان در این ایردراپ تلگرامی با زدن روی صفحه و انجام وظایف مشخص شده می‌توانند سکه‌های درون بازی را جمع آوری کنند. ربات تلگرامی همستر کمبات دارای بخش‌های مختلفی شامل دعوت از دوستان، اتصال به کیف پول، ماینینگ، کد مورس همستر کامبت و … است. شما با زدن کد مورس همستر کامبت و خرید کارت کمبو روزانه همستر می‌توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید. از طرفی با خرید کارت‌های همستر کامبت پروفیت خود را بالا ببرید. جدیدا هم قابلیت مینی گیم به بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) اضافه شده است که در آن با کامل کردن پازل روزانه، شما یک کلید بدست خواهید آورد. البته هنوز کاربرد این کلیدها مشخص نیست، اما تیم همستر کومبات اعلام کرده این قابلیت در آینده اهمیت خواهد داشت.

از آنجایی که هنوز ایردراپ همستر کمبات درصرافی‌ها لیست نشده است، نمی‌توان راجع به قیمت ارز همستر کمبات به تومان چیز قطعی گفت. اما با توجه به استقبال فراوان مردم از این ایردراپ تلگرامی می‌توان شاهد فروش همستر کمبات با ارزش بالایی باشیم. شما می‌توانید با عضویت در بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال بعد از لیست شدن این بازی، اقدام به فروش همستر کامبت نمایید.

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید