پنجشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5811 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ | ارسال توسط :
38 بازدید
۰
6

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نتایج کیفی خدمات پس از فروش صنعت موتور سیکلت را منتشر کرد که در آن شرکت نیکران موتور با اقتدار در تمامی شاخص ها با اختلاف چشمگیری از میانگین صنعت موفق به اخد رتبه اول در بین ۴۲ شرکت تولید کننده و عرضه کننده موتورسیکلت در کشور شده است. نتایجی که بسیاری انتظار آن را از یک شرکت موتورسیکلتی نداشتند اما گویا نیکرانی‌ها در تلاش برای رقم زدن اتفاقات بزرگی در صنعت موتورسیکلت به عنوان یک شرکت پیشتاز هستند.

نیکرانی‌ها یک سرو گردن بالاتر از میانگین کل صنعت در خدمات پس از فروش

لازم به ذکر است که نیکران بر اخذ رتبه ممتاز به عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت وسایل نقلیه (سبک و سنگین و موتورسیکلت) تقریبا فقط یک امتیاز نیاز داشت تا  اولین شرکت خصوصی ممتاز در زمینه خدمات پس از فروش قرار بگیرد. این رتبه در حال حاضر فقط در اختیار ساپکو  و سایپا یدک است.

 
 این محتوا حاوی تبلیغات میباشد
 
 

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید