به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:
در امتداد روزهای گرم تابستان شاهد کمپینی از نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ هستیم که بیلبوردهای آن در سطح شهرهای ایران به چشم میخورد.
نگاهی به کمپین نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ
واحد خبری مرکزکده : شرکت عالیفرد (سن ایچ) کمپین تابستانه لیموناد خود را با شعار ” این لیموناد میمونه به یاد” از مردادماه آغاز کرده است. چرایی این کمپین در پی افزایش “آگاهی از محصول” در این روزهای پر حرارت تابستان است. به گزارش روابطعمومی سن ایچ، این برند بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، محصول لیموناد را برای خلق تجربهای متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود تولید کرده است.
از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعمدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و جذابی به آن میدهد. استفاده از حجم مناسب گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن، احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظهای شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برندهایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیمقرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوههای مرغوب در کنار بکارگیری نیروهای متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کند.
منبع خبر: دنیای اقتصاد