سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-04-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16061 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۷ | ارسال توسط :
1 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

طرح نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو با رویکردی نوین و ارائه خدمات فراگیر به تمامی خودروها، با رضایت چشم‌گیر مشتریان در سراسر کشور به پایان رسید.

نوروز بدون توقف؛ خدمات امدادی ایران‌خودرو با رضایت ۹۶.۵ درصدی پایان یافت

به گزارش ایلنا، طرح نوروزی «با هم دور ایران بگردیم» از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ با مشارکت گسترده شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اجرا شد. در این مدت، ۲۸۲ نمایندگی کشیک، ۲۱۸ نمایندگی غیرکشیک، و ۱۵ مرکز شبانه‌روزی در سطح کشور به خدمت‌رسانی پرداختند. خدمات حمل شبانه، قطعه‌رسانی، و امداد جاده‌ای از جمله خدمات ارائه‌شده در این طرح بود.

امداد سریع و پاسخ‌گویی دقیق

در جریان این طرح، بیش از ۲۷۱ هزار تماس از سوی مشتریان برقرار شد که ۹۹ درصد آن‌ها پاسخ داده شد. میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات به ۲۲ دقیقه کاهش یافت؛ شاخصی که از سرعت و هماهنگی بالای ناوگان امدادی حکایت دارد.

رشد ۲۱ درصدی خدمات نسبت به سال گذشته

در مقایسه با نوروز ۱۴۰۳، تعداد مشتریانی که از خدمات نوروزی ایران‌خودرو بهره‌مند شدند با رشد ۲۱ درصدی به ۱۹۱ هزار و ۹۹۳ نفر رسید. این افزایش، نشان‌دهنده اعتماد فزاینده مردم به خدمات این گروه صنعتی است.

تعمیرات سریع‌تر، رضایت بیشتر

در نوروز امسال، زمان کل تعمیرات خودروها نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش یافت. همچنین، مدت‌زمان انتظار از پذیرش تا شروع تعمیر ۳۵ درصد و از شروع تعمیر تا پایان آن ۲۶ درصد کاهش داشت. ترخیص یک‌روزه خودروها نیز به ۹۱.۴۶ درصد رسید.

پشتیبانی شبانه‌روزی در مراکز منتخب

فعالیت شبانه ۱۵ نمایندگی در استان‌های مسافرپذیر، ارائه بیش از ۸۸۰ خدمت در شب و ترخیص حدود ۱۴۰۰ خودرو، نقش مهمی در جلوگیری از نارضایتی و معطلی مسافران ایفا کرد. همچنین در روزهای ماه رمضان، بسته‌های افطاری برای مشتریان فراهم شد.

اشتراک‌های نوروزی و استقبال از خدمات دیجیتال

اشتراک‌های «هم‌سفر آبی» و «هم‌سفر نوروز» به همراه طرح بازدید پیش از سفر، با استقبال گسترده مشتریان مواجه شد. افزوده شدن ۴۲ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن «بِسپر»، مؤید رشد خدمات هوشمند و دیجیتال این گروه صنعتی است.

تأمین قطعات و آموزش تخصصی

رشد ۴۲ درصدی ارسال قطعات یدکی به نمایندگی‌ها و اجرای دوره‌های آموزشی برای امدادگران، منجر به کاهش زمان عیب‌یابی و تعمیرات شد. خدمات تخصصی به خودروهای هایما، ری‌را و حتی محصولات برقی نیز از دیگر اقدامات کلیدی در این طرح بود.

نظارت میدانی و پایش مستمر

بازرسی‌های آنلاین و حضوری، بیش از ۴۰ جلسه مدیریتی و حضور مستقیم مدیران ارشد در محل‌های خدمت‌رسانی، از اهتمام ویژه ایران‌خودرو برای اجرای مؤثر طرح حکایت دارد.

واحد خبری مرکزکده

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید