شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2025-03-15
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15282 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۶:۲۹ | ارسال توسط :
3 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: در میان پلتفرم‌های فعال شبکه خانگی، سه پلتفرم فعال نماوا و فیلمنت و فیلیمو را داریم که به طور مرتب برای مخاطبان، سریال و برنامه‌های متنوع تولید می‌کنند.

نماوا هوای جیب مخاطبان را دارد/یک ماه اشتراکِ تماشای صد‌ها فیلم و سریال؛ ارزان‌تر از یک بلیت سینما

مروری بر ارقام ارائه شده برای خرید اشتراک در این سه پلتفرم حکایت از آن دارد که قیمت اشتراک خودکار یکماهه نماوا از همه ارزان‌تر می‌افتد. اگر تخفیف های وارده به خرید اشتراک را کنار بگذاریم فیلیمو برای یک ماه تمدید اشتراک خودکار ۱۹۸ هزار تومان، فیلمنت ۱۹۰ هزار تومان و نماوا ۹۶ هزار تومان دریافت می‌کند.البته اشتراک خودکار یکماهه فیلمنت با تخفیف ۱۳۳ هزار تومان و اشتراک خودکار یکماهه فیلیمو با تخفیف ۱۵۵هزار تومان است اما حتی با احتساب تخفیف همچنان اشتراک خودکار یکماهه نماواست که از همه ارزان‌تر است. نماوا اشتراک ماهانه خودکار را زیر صد هزار تومان نگه داشته و حالا اگر درنظر بگیرید که قیمت جدید بلیت سینما به صد هزار تومان-و با احتساب عوارض خرید آنلاین به ۱۱۰هزار تومان- رسیده همچنان این پلتفرم است که هوای جیب مخاطب را دارد. همین حالا بلیت تئاترهایی که بعضا در سالن های غیراستاندارد اجرا می‌شوند به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و بلیت یک کنسرت از خوانندگان فالش‌خوان به بالای یک میلیون رسیده اما نماوا اشتراک ماهانه خود را زیر صد هزار تومان قرار داده تا مخاطبان از طبقات اقتصادی مختلف، بتوانند با خیال راحت از محصولات آنها استفاده کنند. درنظر بگیرید که الان یک بلیت سینما فقط برای یک فیلم حدود ۱۱۰ هزار تومان آب می‌خورد ولی در نماوا می‌توان با کمتر از صد هزار تومان اشتراک خرید و آن هم برای یک ماه و در کنار استفاده از آرشیو مملو از صدها فیلم و سریال،تازه  ترین محصولات ایرانی و خارجی را مشاهده کرد‌. نماوا به جز سریال های معمایی “ازازیل” و فانتزی “دیو و ماه پیشونی۲” و برنامه هایی مفرح مثل “نیمه شب” و “رینگو”، اخیرا سریال دوملیتی “بلیت یکطرفه” را داشته که به خاطر حضور بازیگران ایران و ترک سروصدا کرده و به دنبال آن نیز سریال اقتباسی “سووشون” براساس رمان سترگ سیمین دانشور و یک برنامه مافیایی پرچهره به نام “الکلاسیکو به روایت تسلا” و فصل تازه “کنسرتینو” را ارائه می‌کند. اینکه همچنان و با وجود رونق شبکه خانگی پلتفرم هایی مثل نماوا داریم که هوای جیب مخاطب را دارند و با حداقل هزینه، شرایط بهره وری مخاطب از محصولات فرهنگی را موجب می‌شوند هم جای امیدواری دارد و هم اینکه می‌تواند الگویی باشد برای همه تولیدکنندگان فرهنگی که در کنار حفظ استانداردهای تولید، کنار مخاطب بایستند‌.
این مطلب حاوی تبلیغات است

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید