شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-09-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18048 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۴ - ۷:۳۱ | ارسال توسط :
12 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: شرکت خدمات ارتباطی رایتل در دهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، موفق به دریافت نشان ملی رتبه نخست در کسب رضایت و اعتماد مشتریان و برترین ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی اینترنت شد.

نشان برترین برند ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی اینترنت به رایتل اهدا شد

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور تلفن همراه در مراسمی که روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۴ با‌عنوان دهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما هم‌زمان با اجلاس بین‌المللی توسعه صادرات ایران و تحت برنامه «انتخاب ملی» با حضور مدیرعاملان و نمایندگان شرکت‌های برتر کشور برگزار شد، نشان ملی برترین برند ارائه‌دهنده خدمات اینترنت با کیفیت A پلاس و رتبه نخست در کسب رضایت و اعتماد مشتریان و برترین ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی اینترنت را کسب کرد.اجلاس طرح انتخاب ملی با هدف حمایت از تولیدات و خدمات ملی، توسعه بازار و صادرات، بررسی راهکارهای عبور از تحریم‌ها، جذب سرمایه‌گذاری و معرفی توانمندی‌های نوین شرکت‌های ایرانی برگزار شد.گفتنی است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز توسعه کسب و کار و فناوری‌های نوین رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.کریمی با اشاره به اینکه در تمام دنیا، اپراتورهای تلفن همراه نقش کلیدی در هوشمندسازی صنایع ایفا می‌کنند، از آمادگی این شرکت در هوشمندسازی و تحول دیجیتال صنایع با بهره‌مندی از نسل پنجم ارتباطات (5G) به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی هوشمندسازی سخن گفت.

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید