یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5303 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :
48 بازدید
۰
4

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

نظام بانکی در دهه گذشته، متأثر از پیشرفت‌های فناوری و گسترش نفوذ اینترنت دستخوش تحولات زیادی گردیده و چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته است. اپ‌های بانکی علاوه بر ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت انجام امور بانکی، خدمات مختلف دیگری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا آن‌ها را در مدیریت امور مالی یاری رسانند. بلو بانک نسخه ios ، همراه بانک سامان و همراه بانک سپه ایفون سه مورد از برترین اپ‌های بانکی کشور محسوب می‌شوند که توانسته‌اند با ارائه قابلیت‌هایی گوناگون، رضایت بسیاری از کاربران ایرانی را جلب کرده و تجربه لذت‌بخش استفاده از ابزارهایی نوآورانه را به مشتریان خود پیشکش کنند. در این مطلب با این سه اپ بانکی و قابلیت‌های مختلف هرکدام آشنا خواهید شد و نحوه دانلود و نصب آن‌ها را خواهید آموخت.

نبض امور مالی در دستان شما؛ معرفی بلوبانک و همراه بانک سامان برای آیفون

 

همراه بانک بلو بانک ایفون؛ نئوبانکی تمام دیجیتالی

سال ۱۳۹۸ را باید آغاز دوران گذار نظام بانکداری سنتی ایران به دیجیتالی دانست؛ زمانی که در بحبوحه شیوع اپیدمی کووید ۱۹ و در فراخور با نیازهای آن دوران دشوار، برخی نهادهای بانکی تمام دیجیتالی در کشور تأسیس و فرصت دریافت خدمات بانکی تمام دیجیتالی برای کاربران ایرانی مهیا گردید. اکنون پس از گذشت ۵ سال، این اپ‌های بانکی به جزء جدایی‌ناپذیر گوشی‌های آیفون مبدل شده و مورد اقبال جمعیت زیادی از کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند.

اما بلو بانک برای اپل چه قابلیت‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌کند؟ در پاسخ باید گفت که این نئوبانک پرطرفدار، علاوه بر ارائه خدمات تراکنشی کارت به کارت، امکانات متمایزی نظیر انتقال پول هوشمند را نیز به کاربران خود عرضه کرده است. با دانلود بلو بانک برای ایفون می‌توانید به راحتی مبلغ مدنظر خود را به واسطه راهکارهای پنج‌گانه هوشمند بلوبانک -که براساس ساعت و رقم انتقال وجه به شما ارائه می‌شود- با روش‌های مختلف ساتنا، پایا، کارت به کارت، پل و بلو به بلو به کارت مقصد منتقل کنید.

نمایش معدل حساب بانکی، پرداخت هزینه به صورت QR، گزارش مالی دقیق برای بررسی تراکنش‌ها و پرداخت خودکار قبوض خدماتی از دیگر امکاناتی است که با دانلود بلو بانک برای ios از آن‌ها برخوردار خواهید گشت. ناگفته نماند که تمام مراحل ثبت‌نام در بلو بانک برای ایفون، از احراز هویت و افتتاح حساب گرفته تا دریافت کارت به صورت غیرحضوری و در منزل صورت خواهد پذیرفت.

دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون

همان‌طور که می‌دانید امکان دانلود اپ‌های ایرانی در اپ استور به علت تحریم‌های ناعادلانه ایالات‌متحده وجود ندارد و دریافت بلو بانک برای ایفون به واسطه دانلود و نصب بازارچه سیبچه امکان‌پذیر است. سیبچه به عنوان اولین بازارچه پلتفرم اپ‌های آیفون، مدت‌هاست به کاربران آی او اس خدمات‌رسانی و آن‌ها را در استفاده از نهایت ظرفیت گوشی‌های آیفون یاری می‌کند. بنابراین نصب سیبچه پیش‌نیاز دانلود بلو بانک ایفون رایگان و استفاده از این اپلیکیشن بانکی و دیگر اپ‌های ایرانی در آیفون است.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

پس از ثبت دستگاه خود در سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه می‌توانید نصب سیبچه را نهایی کرده و اقدام به نصب برنامه بلو بانک برای ایفون کنید. کافی است سیبچه را باز کرده و عبارت برنامه بلو بانک برای ایفون را جستجو کنید تا به صفحه اختصاصی دانلود بلوبانک برای ایفون رایگان منتقل شوید. در این صفحه کافی است دکمه آبی‌رنگ نصب بلو بانک برای ایفون را لمس کنید تا این اپ روی گوشی آیفون شما نصب گردد.

همراه بانک سامان برای آیفون؛ پاسخی جامع و نوین به نیازهای بانکی

موبایل بانک سامان برای آیفون را باید پکیج جامع ابزارهای مالی جهت مدیریت امور بانکی دانست. این اپ بانکی از نظر قابلیت‌های کاربردی، دست کمی از یک نئوبانک تمام دیجیتالی ندارد و تمام امکانات مالی مختلف برای تسهیل انجام عملیات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سامان را به کاربران خود ارائه کرده است. از افتتاح غیرحضوری سپرده بانکی و انتقال وجه به روش‌های مختلف گرفته تا انتقال و تائید/رد چک‌های صیادی، مجموعه بی‌نقص و جامعی از خدمات بانکی و مالی در موبایل نت سامان ایفون به کاربران ارائه گردیده است. با دانلود سامانیوم برای ایفون، علاوه بر دسترسی لحظه‌ای به موجودی تمام حساب‌ها و تراکنش‌های بانکی می‌توانید قبوض خدماتی خود را پرداخت نمایید، شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود خریداری کرده و کارت وفاداری را برای خود تهیه کنید.

افزون بر این موارد، امکان سفارش کارت هدیه، صدور کارت بانکی و تحویل درب منزل، فعال‌سازی شماره تلفن همراه بانکی و مشاهده جزئیات تسهیلات دریافتی برای کاربران اپلیکیشن بانک سامان برای ایفون فراهم گردیده است. دیگر به لطف وجود اپ‌هایی نظیر همراه بانک سامان برای آیفون، شعب بانکی به درون گوشی‌های آیفون انتقال یافته و انجام تمام امور مالی بدون ترک منزل برای کاربران فراهم شده است.

دانلود همراه بانک سامان برای ایفون

دانلود همراه بانک سامان برای آیفون download نیز مستلزم نصب سیبچه و خرید اشتراک این بازارچه امن و مطمئن است. ناگفته نماند که امکان استفاده از وب اپلیکیشن موبایلت سامان نیز برای آن دسته از افرادی که تمایلی به نصب موبایلت سامان ندارند، امکان‌پذیر است. وب اپلیکیشن سامان محیطی همانند سامانه بام برای ایفون دارد و فاقد تمهیدات امنیتی موبایلت و بلو بانک برای ios است.

همراه بانک سپه برای ایفون؛ همراه بانکی همیشگی شما

اولین و کهن‌ترین بانک ایران نیز همگام با دیگر بانک‌های کشور اقدام به عرضه اپ اختصاصی خود تحت عنوان همراه بانک سپه برای ios کرده است تا به نیازهای مالی کاربران خود پاسخی درخور داده باشد. شما با نصب همراه بانک سپه برای ایفون به راحتی می‌توانید تمام عملیات بانکی خود، از دریافت موجودی و رمز پویای کارت گرفته تا انتقال وجه و پرداخت قبوض را انجام دهید و تهیه شارژ اعتباری تلفن همراه خود را به این اپ بانکی کارآمد بسپارید. دریافت ۱۰ گردش آخر کارت، جابجایی وجه درون بانکی و بین بانکی، مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌های بانکی و یادداشت‌گذاری روی سپرده‌ها از دیگر خدماتی است که با نصب همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون و استفاده از نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. ناگفته نماند که همراه بانک سپه ایفون وب نیز در صورت عدم تمایل به دانلود همراه بانک سپه برای ایفون با لینک مستقیم در دسترس شما قرار گرفته است تا کماکان امکان استفاده از قابلیت‌های همراه بانک سپه ایفون رایگان، بدون نیاز به دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم برای شما فراهم گردد.

سخن آخر

در دهه گذشته، بانکداری الکترونیکی کشور سوار بر موج پیشرفت ابزارهای دیجیتالی چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشته و شیوه خدمات‌رسانی به کاربران را به کلی متحول کرده است. اپ‌های بانکی به عنوان نمادهای این تحول شگرف، نقش مؤثری را در تسهیل انجام عملیات بانکی ایفا کرده و از اتلاف وقت برای دریافت امور مالی جلوگیری کرده‌اند. در این مطلب با سه مورد از برترین اپ‌های پیشگام بانکی کشور آشنا شدید و طریقه نصب و دانلود همراه بانک سپه برای ایفون، بلوبانک و موبایلت سامان را برای گوشی‌های آیفون فرا گرفتید. بی‌تردید با نصب این اپ‌ها، پکیج جامعی از ابزارهای مالی را همواره در اختیار خواهید داشت.

واحد خبری مرکزکده

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید