یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8789 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ | ارسال توسط :
6 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

جمعی با اکثریت بانوان اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی نان آفرین با عنوان «ِ لِیدیز مارکت نان آفرین » کرده اند تا با تکیه بر حمایت عموم مردم بتوانند بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات متنوع شامل صنایع دستی، پوشاک، محصولات غذایی ارگانیک خانگی و معرفی مشاغل مرتبط فراهم سازند.

نان آفرین، سکوی کارآفرین

ایلنا؛ در میان هیاهوی انبوه برندهای صنعتی، بانوان هنرمند و توانمند ایرانی دارای کسب و کارهای کوچک و بعضا خانگی نیاز به دیده شدن دارند، لذا در راستای مارکتینگ، توانمندسازی (خلق درآمد) و رشد آنها و همچنین جلب اقبال عموم جمعی برآن شدند تا فارغ از حمایتهای دولتی با ایجاد بستری مناسب جهت عرضه محصولات ارگانیک و خلاقانه خود، از تولید به مصرف، امید بخش و زمینه ساز عرصه گذار بانوان صاحب کسب و کارهای کوچک به کارآفرینان صاحب نام آینده گردند.

درباره لِیدیز مارکت نان آفرین

در دنیای پر رقابت امروزکه سرمایه های درشت اداره بازار را در دست دارند، دریغ نمودن توجهات و حمایتها از کسب و کارهای کوچک و خانگی گمنام، به ویژه آن‌هایی که توسط بانوان هنرمند و خودکفا اداره می‌شوند، باعث افول و لطمه به آنهاست. لذا با هدف توانمندسازی و تقویت این کسب و کارها و تبدیل آنها به جریانهای پایدار درآمدی، برخلاف برگزاری نمایشگاههای دولتی گاه و بیگاه که بیشتر حالت نمایشی دارند، جمعی با اکثریت بانوان اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی نان آفرین با عنوان «ِ لِیدیز مارکت نان آفرین » کرده‌اند تا با تکیه بر حمایت عموم مردم بتوان بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات متنوع شامل صنایع دستی، پوشاک، محصولات غذایی ارگانیک خانگی و معرفی مشاغل مرتبط فراهم سازند. به نوعی این سایت را میتوان یک نمایشگاه و بازار بزرگ دائم دانست که  به دنبال فراهم ساختن فرصت‌های بهتر و بیشتر برای مارکتینگ و دیده شدن تواناییهای بانوان ایرانی است. در همین راستا تیم سازنده و بانوان عضو این سایت با شعار « نان آفرین، سکوی کارآفرین » و تکیه بر حمایت‌های مردمی و علی رغم بی مهری از سوی وزارت کار، سازمان بهزیستی استان تهران و اداره امور بانوان شهرداری تهران، خودکفا و مستقل به سوی آینده‌ای روشن‌ و هموار قدم های محکم خود را برداشته و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

چشم انداز لِیدیز مارکت نان آفرین

همانگونه که از لوگوی سایت پیداست، آنها امید دارند بتوانند کسب و کارهای کوچک و خانگی پراکنده را سامان داده و زیر یک چتر و با نشانی واحد (برندینگ) گرد هم آورند تا تشکیل دهنده یک گروه تولیدی و خدماتی عظیم در بخش های مختلف شوند و ایده آل آنکه بتوانند در رقابت با برندهای بزرگ، مسیری جدید را بگشایند.

https://drive.google.com/file/d/1L81loymq4AYuP-XSjaMX5YJHsT_-3OYG/view?usp=drivesdk

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید