یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8822 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۶ | ارسال توسط :
2 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: شهر مشهد سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر است. با توجه به این موضوع، تعداد زیادی هتل که تقریبا تمامی آن‌ها ازلحاظ کیفیت امکانات، سرویس‌ها و موقعیت مکانی بسیار متنوع هستند، در این شهر استقرار یافته‌اند.

معرفی هتل های مرکز شهر مشهد

مشهد دومین شهر پهناور ایران و از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشور به‌شمار می‌رود. این شهر به‌دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) سالانه پذیرای بیش از ۳۰میلیون مسافر از ایران و سراسر جهان است. البته مکان‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی این شهر هم در گردشگرپذیری آن تاثیر دارد. بنابراین، زمانی که به مشهد سفر می‌کنید، با تعداد زیادی اقامتگاه مواجه می‌شوید که چندی از آن‌ها را امروز به شما معرفی خواهیم کرد.
قصر طلایی، قصر معماری هنرهای اسلامی
هتل قصر طلایی مشهد، از باشکوه‌ترین اقامتگاه‌های بین‌المللی ایران و خاورمیانه محسوب شده و ازنظر نمایش هنرهای اسلامی در جهان کم‌نظیر است. این ساختمان، ظاهری شبیه قصر دارد و سوییت‌های کاخ‌گونه، مبلمان و دکوراسیون لوکس و گران‌قیمت آن مصداقی بر این موضوع هستند.
قصر طلایی در خیابان امام رضا است. این مکان اقامتی به به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، آمفی‌تئاتر و همایش مجهز بوده و این باعث شود که کنفرانس‌های بین‌المللی، کنفرانس‌های ویدیویی و همایش‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.
از دیگر امکانات قصر طلایی می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، سالن زیبایی، آژانس مسافرتی، سالن بازی‌های کامپیوتری، کتابخانه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن، و خدمات راهنمای مهمانان اشاره کرد.
هتل الماس ۲، درخشش زیبایی
الماس ۲، ۴ ستاره است و یکی از بهترین مکان‌های اقامتی که با ۱۶۳ اتاق در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. طراحی زیبا و چشم‌نواز ایرانی الماس، هنر معماران ایرانی را به رخ می‌کشد.
تمامی واحدهای این ساختمان به امکاناتی همچون اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی‌بار، میز آرایش و مطالعه مجهز است. رستوران الماس با منوی متنوعی از غذاها، کافی‌شاپی با سرو انواع نوشیدنی‌ها، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت و ترانسفر رفت و برگشت از دیگر مزایای این Hotel است. این مکان اقامتی در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی قرار دارد.
هتل بین المللی هما یا «هایت سابق»

اقامتگاه هما یا هایت سابق از بزرگ‌ترین ۵ ستاره‌های مشهد است که در سال ۱۳۵۲ و در بلوار احمد آباد که مرکز شهر است، ساخته شد. این ساختمان ۶ طبقه و ۱۳۵ اتاق دارد و شامل چندین بخش اعم از ساختمان اصلی، بخش ویلایی و آپارتمانی است که با آخرین تجهیزات مدرن به‌روز شده‌اند.
این ساختمان نزدیک به متروی مشهد و مراکز خرید است. همچنین نیرویی مجرب و تحصیل‌کرده دارد که اگر شما مهمان خارجی داشته باشید، می‌توانید خدماتی عالی از آن‌ها دریافت کنید. از امکانات رفاهی آن می‌توان رستوران، سونا، جکوزی، سرویس حمل‌ونقل و زمین تنیس را نام برد.
هتل کوثر ناب، چشم اندازی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)
اگر مهم‌ترین دلیل شما از سفر به مشهد فقط زیارت امام رضا چندبار در روز است، کوثر می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت باشد. این مکان فاصله کمی با حرم مطهر دارد و مسافران در تمام اتاق‌های آن شاهد چشم‌اندازی رو به حرم هستند.
کوثر در ۱۲ طبقه ساخته شده و ۱۷۴ اتاق دارد. از انواع اتاق‌های آن می‌توان به استودیو سوییت با ظرفیت یک نفر، سوپریور سوییت یک‌خوابه، سوپریور سوییت ۳ نفره، پریمیر سوییت ۲ خوابه ۴ نفره، آپارتمان امپریال ۳ خوابه و آپارتمان امپریال فامیلی ۴ نفره اشاره کرد.
کوثر یکی از بزرگ‌ترین لابی‌ها را با ظرفیت ۲۰۰ نفر، رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر و پارکینگی با ظرفیت ۱۲۰ خودرو دارد. ازجمله امکانات این هتل مشهد می‌توان مواردی مانند فضای سبز، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد را نام برد. کوثر ناب مشهد در بلوار وحدت و اواسط بلوار امیرالمومنین قرار دارد.
هتل نور مشهد، از نزدیک ترین اقامتگاه ها به حرم
این مکان اقامتی، با حرم مطهر فاصله خیلی کمی دارد و به‌سبب قرارگرفتن در مرکز شهر و همچنین در بخش تجاری، دسترسی مناسبی را به بازارها فراهم کرده است. مسجد گوهرشاد، مسجد ۷۲ تن، آرامگاه نادرشاه افشار، مسجد علمیه عباسقلی خان، پارک باغ ملی و مقبره پیر پالان‌دوز ازجمله مکان‌های دیدنی و تاریخی مشهد هستند که در فاصله یک کیلومتری این مکان اقامتی قرار دارند.
هتل نور مشهد در ۴ طبقه بنا و ۸۷ اتاق با امکانات رفاهی مناسب ساخته شده است. شما می‌توانید از امکانات و خدماتی نظیر صبحانه رایگان، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، خدمات باربری و خدمات برای معلولین بهره‌مند شوید.
اطلس، از با سابقه ترین هتل های مشهد

اطلس، هتلی ۳ ستاره است که در ۸ طبقه ساخته شده و ۳۰۰ متر از حرم فاصله دارد و فقط ۳ دقیقه زمان می‌برد تا با پای پیاده از این هتل به حرم برسید. این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایا به‌خصوص برای کسانی است که نمی‌توانند مسیر زیادی را پیاده‌روی کنند.
موقعیت مکانی اطلس به‌گونه‌ای است که به مکان‌های تفریحی و تاریخی مشهد نزدیک بوده و مسافران به‌راحتی می‌توانند از اماکنی همچون خانه ملک، آرامگاه نادرشاه و باغ ملی دیدن کنند. اطلس همچنین خدمات و امکاناتی مانند کافی‌شاپ و رستوران، پارکینگ با ظرفیت بالا، خدمات لاندری و اینترنت بی‌سیم را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.
با اسنپ تریپ، مقدمات سفر خود را به راحتی انجام دهید
اسنپ تریپ یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط، خرید تور و رزرو هتل است. در واقع شما با سامانه قابل اعتمادی مواجه هستید که تمام نیازهایتان را پاسخ می‌دهد. شما در هر منطقه از مشهد، با هر بودجه و سطح انتظارات می‌توانید هتل مناسب خود را پیدا کرده و آن را از تاریخی که قصد رفتن دارید تا روزی که می‌خواهید بازگردید رزرو کنید.
جمع‌بندی
مشهد، یکی از شهرهای گردشگری کشورمان که به بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان مزین شده، کلان‌شهری است که اکثر ما ایرانیان دست‌کم یک بار به آن سفر کرده‌ایم. البته مشهد به‌دلیل اینکه یکی از قطب‌های معنوی جهان است، از کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر نیز گردشگر دارد. بنابراین، جزء شهرهای همیشه شلوغ محسوب می‌شود.
مشهد به‌دلیل اینکه به نیاز اولیه مهمانان خود که در واقع دغدغه اقامت است پاسخ دهد، تعداد زیادی هتل در خود دارد که غالب آن‌ها دارای امکاناتی ارزشمند و خدماتی کامل هستند. نمونه این اماکن اقامتی را در این مقاله معرفی کردیم و خواندید. البته اگر بودجه محدودی ندارید و سطح انتظارتان خیلی بالا نیست، مشهد اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت‌تری هم دارد. اگر کمی بیشتر جست‌وجو کنید، با تعداد زیادی از آن‌ها در مرکز شهر آشنا می‌شوید.
مرجع:
https://www.snapptrip.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید