جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9508 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :
3 بازدید
۰
1

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: بسیاری از افراد همواره از اهمیت تهیه انواع تجهیزات اطفای حریق نظیر قرقره هوزریل غافل هستند و تصور می‌کنند که احتمال دچارشدن ساختمان‌شان به آتش‌سوزی، بسیار پایین خواهد بود.

مرکز فروش هوزریل آتش نشانی در تهران کجاست؟

 این درحالی است که سالانه ساختمان‌های زیادی در ایران و نقاط مختلف دنیا به آتش‌سوزی‌های جزئی و مهیب دچار می‌شوند و ضررهای گسترده‌ای به مالکان آن‌ها وارد می‌آید. در همین راستا، مرکز فروش تجهیزات آتش‌ نشانی و ایمنی نیکوکار با تولید انواع جعبه‌های آتش نشانی و تامین کالاهای مختلف اطفای حریق همانند قرقره‌های هوزریل از برندهای سازنده مطرح، سعی در ایمن‌سازی هرچه بیشتر انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و… دارد. مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار با در اختیار قراردادن محصولات بسیار باکیفیت به مخاطبان خود، همواره خیال آن‌ها را از برخورد به‌موقع و موثر با حوادث آتش‌سوزی آسوده کرده‌است.
 
آشنایی با مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار
به‌لطف تولید و تامین انواع فایر باکس، اتصالات آتش نشانی، تجهیزات ایمنی و امداد و نجات، قرقره‌های دفع آتش و… باکیفیت توسط مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار، این مجموعه امروزه به‌عنوان برترین عرضه‌کننده تجهیزات اطفای حریق و اصلی‌ترین مرکز فروش هوزریل آتش نشانی در تهران شناخته می‌شود. بایستی بدانید که این مجموعه از سال ۱۳۶۶ شمسی به فعالیت در عرصه ساخت جعبه‌های آتش نشانی مشغول است.
در طول ۳۷ سال فعالیت مستمر مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار، کارشناسان این مجموعه همواره با بهره‌گیری از انواع استانداردهای تولید ملی و بین‌المللی و به‌کارگیری فناوری‌های بهبوددهنده کارکرد تجهیزات ضدحریق، همواره توانسته‌اند رضایت کارفرمایان صنعتی و ارگانی مختلفی را به‌دست بیاورند؛ چنانکه در حال حاضر بیشتر از ۲۰۰ شرکت صنعتی و سازمان دولتی و خصوصی کشور، از محصولات عرضه‌شده توسط این مرکز استفاده می‌کنند. لازم به‌ ذکر است که این مجموعه به‌طور روزانه بیش از صد عدد جعبه آتش نشانی باکیفیت را تولید می‌کند.
انواع هوزریل قابل‌خرید از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی نیکوکار
مدل‌های مختلف هوزریل را همواره می‌توان برمبنای محل قرارگیری، نوع کاربری مکان، نوع شیلنگ‌های همراه و ساختار فیزیکی در دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد. بااین‌حال قرقره‌های Hose Reel قابل‌خرید از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار، در ۲ گروه زیر دسته‌بندی می‌شوند:

مدل‌های Hose Reel دارای بازوی چرخشی: به‌لطف استفاده از این تجهیزات، افراد می‌توانند در زمان دفع شعله‌های آتش، به‌راحتی شیلنگ را به جهات مختلف بچرخانند و از گسترش آتش به شعاع‌های حرکتی بیشتر جلوگیری کنند. بایستی بدانید که بازوهای متحرک این مدل از قرقره‌های آتش نشانی، شرایط چرخش ۱۸۰درجه‌ای شیلنگ‌های دفع حریق را فراهم می‌آورند. باتوجه‌به اهمیت دفع سریع حریق در محیط‌های دارای مواد اشتعال‌پذیر با حجم بالا، همواره صاحبان صنایع سنگین و بزرگ، ترجیح می‌دهند از این تجهیزات بهره ببرند.

قرقره آتش نشانی ثابت دیواری: باتوجه‌به قیمت کمتر، قابلیت نصب به دیوار، مکانیزم استفاده آسان و…، اکثر آپارتمان‌های مسکونی و تجاری کوچک و متوسط از Hose Reelهای دیواری ثابت استفاده می‌کنند. قرقره‌های دیواری ثابت به‌راحتی به لوله‌های آب وصل می‌شوند و کاربر هنگام بهره‌گیری از آن‌ها با چالش خاصی مواجه نخواهد شد.

قیمت هوزریل دارای بازوی چرخشی اندکی بیشتر از مدل‌های دیگر است. البته در نظر داشته باشید که مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار با حذف واسطه‌ها، همواره بهترین قیمت محصولات قابل‌عرضه خود را تضمین می‌کند.
نحوه استفاده از هوزریل آتش نشانی
پس از انجام یک نیازسنجی دقیق و خرید قرقره‌های آتش نشانی از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی نیکوکار، کاربران به مطالعه مباحث مربوط به نحوه استفاده از HOSE REEL ها احتیاج خواهند داشت. به‌طورکلی، هنگام بروز آتش‌سوزی بایستی به سمت نزدیک‌ترین مکان قرارگیری قرقره‌های آتش نشانی بروید. جهت داشتن آمادگی برای این امر، افراد باید از قبل نقاط قرارگیری این تجهیزات اطفای حریق را به‌خوبی آنالیز کنند.
حال نیاز دارید تا با آزادسازی شیلنگ از روی قلاب‌های موجود، شرایط خارج‌سازی قرقره را از ریل فراهم بیاورید. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین میزان بازدهی عملیات اطفای حریق، بایستی مطمئن شوید که شیلنگ به دور خود پیچ نخورده باشد. با اتمام موفقیت‌آمیز عملیات دفع حریق، حال نوبت این می‌رسد که شیلنگ را به‌حالت خشک‌شده و به‌شکلی آرام، روی ریل قرار دهید.
نکات خرید قرقره هوزریل از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار

چنانچه قصد خرید HOSE REEL آتش نشانی از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به نکات پراهمیت زیر توجه داشته باشید:

نوع مکان مورداستفاده و متراژ آن را آنالیز کنید. بر همین اساس، می‌توانید به جمع‌بندی مناسبی برای خرید انواع قرقره‌های دارای بازوهای چرخشی و قرقره‌های دیواری ثابت دست یابید.

بسته به بودجه در اختیارتان، قیمت انواع قرقره‌های آتش نشانی را موردبررسی قرار دهید. البته همواره باید کیفیت را به‌عنوان ملاک اصلی انتخاب این تجهیزات در نظر بگیرید و به قیمت هوزریل در گام بعدی توجه داشته باشید.

سلامت فیزیکی محصول موردنظر را آنالیز کنید.

به برند سازنده تجهیزات دفع حریق توجه ویژه‌ای داشته باشید.

همچنین علاوه‌بر اطمینان پیداکردن از کیفیت ساخت، استانداردهای به‌کاررفته در تولید قرقره‌های آتش نشانی را موردبررسی قرار دهید.
خرید کپسول اطفای حریق یا قرقره‌های آتش نشانی؟ کدام‌یک؟
صاحبان صنایع و مالکان انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری و…، همواره امکان خرید کپسول‌های اطفای حریق، قرقره‌های آتش نشانی و سایر محصولات دفع حریق را از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار خواهند داشت. البته در همین رابطه، توجه داشته باشید که هنگام بروز حریق، تنها یک مرتبه می‌توانید از کپسول‌های آتش نشانی استفاده کنید؛ همچنین شعاع عملکردی‌تان بسیار محدودتر خواهد بود.
در سوی مقابل اما با بهره‌گیری از قرقره‌های HOSE REEL، می‌توانید بین ۳۵ تا ۴۵ متر از متراژ ساختمان‌تان را تحت‌پوشش عملیات ضدحریق قرار دهید؛ ضمنا دفعات استفاده از قرقره‌های آتش نشانی بی‌نهایت است (تا زمان خرابی این تجهیزات).
خرید تجهیزات باکیفیت از بهترین مرکز فروش هوزریل آتش نشانی در تهران

تهیه انواع تجهیزات آتش نشانی بی‌کیفیت از مراکز فروش غیرمعتبر، یک اشتباه وحشتناک محسوب می‌شود و ریسک واردآمدن صدمات مالی و جانی سنگین به افراد را هنگام بروز حریق، افزایش می‌دهد. در همین راستا، مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار (sfnfirebox.com) علاوه‌بر ارائه انواع محصولات آتش نشانی باکیفیت نظیر فایر باکس‌ها و تضمین بهترین قیمت هوزریل آتش نشانی، قادر به عرضه صدها محصول مختلف در قالب دسته‌بندی‌های متنوع «اتصالات آتش نشانی»، «تجهیزات ترافیکی»، «تجهیزات حفاظت فردی»، «سیستم‌های اعلام حریق» و… خواهد بود. کاربران گرامی همواره جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی از مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی نیکوکار (برترین و پرسابقه‌ترین سازنده جعبه و قرقره آتش نشانی)، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه را خواهند داشت.
شماره‌های تماس: ۰۹۳۵۶۴۰۷۰۳۵-۰۲۱۶۶۹۷۳۹۵۶
 
برچسب ها : ,,,

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید