جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6642 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ | ارسال توسط :
27 بازدید
۰
5

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

مدیرعامل شرکت «سالم خوراک افق» زیرمجموعه هلدینگ «توسعه غزال» از «گروه صنعتی طبیعت ماکان» عنوان کرد: هلدینگ توسعه غزال فعالیت خود را پنج سال قبل آغاز کرده و طی این سال‌ها در زمینه‌های مختلف دام، طیور و کشاورزی فعالیت دارد.

فعالیت‌های متنوع هلدینگ «توسعه غزال» در زمینه دام و طیور

­­فاطمه رضایی، مدیرعامل شرکت «سالم خوراک افق» در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه دام‌ طیور، آبزیان و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این هلدینگ شامل دو واحد مگافارم دامداری، یک کشتارگاه مرغ با برند مرغ «نگین روز» و چند شرکت بازرگانی در زمینه تامین خوراک دام و طیور است.

وی ادامه داد: هلدینگ توسعه غزال در زمینه تامین نهاده‌ها از جمله ذرت، جو، دانه سویا، کنجاله‌ها و اقلام مربوطه شروع به فعالیت کرد و در کنار آن محصولات دیگر از جمله پودر چربی داخلی (با برند مال‌فت)، واردات اسید پالمیتیک، تولید شوینده‌ها، تولید مکمل‌های ویتامینه و معدنی و… فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

خانم رضایی گفت: این هلدینگ جزء واردکنندگان نهاده‌های دامی است و تاکنون توانسته‌ایم سهم خوبی از بازار نهاده‌ها داشته باشیم؛ علاوه بر این عضو انجمن دامداران و انجمن واردکنندگان نهاده‌های دامی نیز هستیم.

دو دامداری جدید راه اندازی شد

وی همچنین افزود: در کارخانجات خوراک دام این هلدینگ ایجاد شده است که محصولات تولیدی آن به‌زودی در بازار برای متقاضیان عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت «سالم خوراک افق» از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ «توسعه غزال» است، ادامه داد: دو واحد دامداری با وسعت ۳۵۰ هکتار در این هلدینگ فعالیت دارد که با توجه به اینکه این شرکت نیاز به شیر ورودی داشت ملزم است تا ثبات کیفیت هم داشته باشد تا سلامت مشتریان خود را تضمین کند، شیر آنها تماما به شهر لبنیات میهن انتقال داده می‌شود؛ این دو دامداری یکی به‌نام «افق قلعه پارسیان» در بوئین زهرا و دیگری «کشت و صنعت سبز غزال» در ساوه راه‌اندازی شده است.

اشتغال‌زایی

 رضایی در مورد میزان اشتغالزایی هلدینگ توسعه غزال نیز گفت: این هلدینگ حدود دو هزار نفر به‌صورت مستقیم و پنج هزار نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید