دوشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-10-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18616 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۰ | ارسال توسط :
1 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

پلتفرم نمایش خانگی شیدا که تحت مالکیت گروه مالی گردشگری (وابسته به بانک گردشگری) فعالیت می‌کند، مسیر تولید آثار اختصاصی و مهیج را در قالب برنامه‌های نوآورانه و سریال‌ ادامه می‌دهد؛

شیدا؛ قسمت دوم و سوم سریال بامداد خمار را به‌صورت هم‌زمان عرضه می‌کند

واحد خبری مرکزکده : پلتفرم نمایش خانگی شیدا که تحت مالکیت گروه مالی گردشگری (وابسته به بانک گردشگری) فعالیت می‌کند، مسیر تولید آثار اختصاصی و مهیج را در قالب برنامه‌های نوآورانه و سریال‌ ادامه می‌دهد؛ رویکردی که نشان از تمرکز این پلتفرم بر توسعه محتوای بومی و رقابت در بازار نمایش خانگی دارد. این هفته دو قسمت دوم و سوم سریال «بامداد خمار» را به‌صورت هم‌زمان منتشر می‌کند. این اقدام که با هدف افزایش رضایت مخاطبان و تقویت تجربه تماشای پیوسته انجام شده، در راستای سیاست‌های مشتری‌مدارانه شیدا است.

حرکت راهبردی برای تقویت تجربه تماشا

پلتفرم شیدا در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته به یکی از بازیگران مهم عرصه نمایش خانگی کشور تبدیل شود. انتشار هم‌زمان دو قسمت جدید «بامداد خمار» نشان می‌دهد که این پلتفرم؛ بر احترام به مخاطب، تداوم هیجان داستان و تقویت رضایت کاربران متمرکز است.

«بامداد خمار» اقتباسی از رمان معروفی به همین نام است که با کارگردانی نرگس آبیار و بازی ترلان پروانه، نوید پورفرج، حمید صفت و علی مصفا ساخته شده و از نخستین قسمت با استقبال گسترده مخاطبان در فضای دیجیتال روبه‌رو شد.

تجربه تکرارشده از سریال آبان

این نخستین بار نیست که شیدا تصمیم به انتشار هم‌زمان دو قسمت از یک سریال می‌گیرد. پیش‌تر نیز در زمان پخش سریال آبان، این پلتفرم برای احترام به مخاطبان و افزایش سرعت دسترسی، قسمت‌های دوم و سوم را به‌صورت هم‌زمان منتشر کرد؛ اقدامی که با واکنش مثبت کاربران و تحلیل‌گران حوزه محتوا مواجه شد.

این رویکرد حالا در مورد «بامداد خمار» نیز تکرار شده و می‌تواند به‌عنوان الگویی موفق از مشتری‌مداری در صنعت سرگرمی دیجیتال شناخته شود.

سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در اقتصاد فرهنگ

پشتوانه مالی شیدا، گروه مالی گردشگری است که با سرمایه‌گذاری مستقیم بانک گردشگری در حوزه اقتصاد فرهنگ، در تلاش است تا زنجیره‌ای پایدار از تولید، انتشار و مصرف محتوای بومی را شکل دهد.

انتشار هم‌زمان قسمت‌های دوم و سوم بامداد خمار، علاوه بر جلب رضایت کاربران، جایگاه شیدا را به‌عنوان پلتفرمی با رویکرد حرفه‌ای و مشتری‌محور تثبیت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند سریال بامداد خمار را از طریق سایت یا اپلیکیشن شیدا، به‌صورت قانونی تماشا کنند.

 

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید