یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16336 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۶ | ارسال توسط :
1 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش اساسی این بانک در هدایت سرمایه های مردم به بخش های تولیدی، گفت: سپرده های مردم مهمترین ابزار بانک کشاورزی برای تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور است.

سپرده‌های مردمی ابزار کارآمد برای تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور است

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ ناصر سیف الهی که روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی مدیران بانک باعنوان «نهضت مذاکره هوشمند» سخن می گفت، ضمن تشریح راهبردهای کلی ارتقای جایگاه بانک در سال جاری، گفت: نفوذ در بازار باید به عنوان نخستین راهبرد موثر و مهم برای رشد بانک کشاورزی در نظام بانکی و موفقیت ماموریت های بانکی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نفوذ در بازار به طور معمول از طریق کاهش قیمت محصول رقم می خورد که برای ما کاهش قیمت خدمات بانکی محسوب می شود.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: راهبرد بعدی، توسعه بازار است که خوشبختانه بانک در دو سال گذشته وارد بازارهای جدید شده و باید این ورود را تعمیق و تقویت کنیم.

وی سومین راهبرد را توسعه محصول دانست و تاکید کرد: بدون معرفی محصولات جدید، امکان جذب منابع بسیار سخت است و در مقابل، سپرده گذاری مردم در بانک کشاورزی مسیر تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را بسیار هموارتر خواهد کرد.

سیف اللهی ادامه داد: متنوع سازی یکی دیگر از راهبردهایی است که می توان به آن توجه کرده و برای ارتقای جایگاه بانک، در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه هر سال ۵۰۰ هزار نفر در کشور به سن قانونی می رسند و حساب اولی محسوب می شوند، افزود: این افراد به هر صورت یک بانک را برای اخذ خدمات انتخاب می کنند که نشان دهنده ظرفیت بالای بازار حساب اولی ها است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: گستردگی و کارایی دستگاه های پایانه فروش یا کارت خوان از دیگر راهبردهای افزایش جذب منابع به سمت بانک است و ارائه سبد خدمات بانکی برای کسب و کارهای مختلف در کنار معرفی محصولات جدید و جذاب، تقویت زیرساخت های بانکداری دیجیتال و غیره از دیگر موارد قابل ذکر در این زمینه به شمار می رود.

وی گفت: کیفیت خدمات بانک بر اساس فضای فیزیکی، معتبر بودن، پاسخگویی، اطمینان برانگیزی و همدلی از سوی مشتری مورد سنجش قرار می گیرد.

سیف اللهی بیان کرد: منابع بانک طی دو سال گذشته به بیش از ۴۵۰ همت رسیده که شایسته تشکر و خدا قوت به همکاران است.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید