به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:
ارائه ناهار پرسنلی در سازمانها دردسرهای خاص خود را دارد. شما باید در زمانی مشخص فهرست غذاهای انتخابی کارکنان را در اختیار سرویسهای ارائه غذای شرکتی بگذارید تا غذا به موقع به دست کارکنان برسد.
سرویس جدید (هاب) مامانپز با امکان سفارش از بین ۱۵ مدل غذای متنوع در روز
واحد خبری مرکزکده : در شرکتها و سازمانهای کوچک این کار نسبتاً ساده است اما در شرکتهای بزرگتر یا شرکتهایی که کارکنانی با ذائقههای غذایی متفاوت دارند، تأمین غذای شرکتی دشوارتر میشود. به همین دلیل، مامانپز تلاش کرده تا در جدیدترین سرویس غذای سازمانی خود، پاسخ جامعتری به این چالش سازمانها دهد. پلتفرم مامانپز یک استارتاپ دانشبنیان است که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده و در سالهای اخیر به طور تخصصی به تامین غذای شرکتی پرداخته است. صدها خانم ماهر تهرانی به کمک پلتفرم مامانپز توانستهاند سفره غذاهای خوشمزه و خانگی خود را در بیش از سیصد شرکت و سازمان پایتخت پهن کنند. اما سرویس جدید مامانپز چگونه مساله تامین ناهار سازمان شما را حل میکند؟ در ادامه بیشتر با این سرویس و مزایای آن آشنا میشویم.
سرویس جدید ناهار شرکتی چگونه کار میکند؟
اگر تابهحال در شهر تهران غذای شرکتی سفارش داده باشید، احتمالاً با نام مامانپز آشنایی دارید. مامانپز به عنوان یکی از پلتفرمهای این حوزه همواره برای به روز کردن سرویسهای خود تلاش میکند و سرویس هاب نتیجه اخیر این تلاشها است.
در سرویس جدید (هاب) مامانپز، شما با ثبتنام شرکت خود در سرویس غذای شرکتی، هر هفته به یک منوی متنوع و کامل برای همه سلیقه و بودجه دسترسی خواهید داشت. کارمندان شما از طریق اپلیکیشن مامانپز میتوانند به طور مستقیم ناهار خود را از بین بیش از ۱۵ مدل غذا و کنارغذا روزانه انتخاب کنند. این غذاها هر روز توسط مامانها طبخ میشوند.
پس از آن، این غذاهای خانگی به هاب مامانپز ارسال میشوند تا پس از کنترل کیفی و پردازش، همگی در قالب یک بسته برای سازمان شما ارسال شوند. در سرویس هاب، علاوه بر ارتباط از طریق اپلیکیشن مامانپز، یک اکانت منیجر نیز به شرکت شما اختصاص داده خواهد داشت تا در صورت لزوم بتوانید پیگیریهای تکمیلی را از این راه نیز انجام بدهید.
مزایای سرویس جدید (هاب) مامانپز
اولین سرویس هاب مامانپز به مدیران کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک میکند تا از دردسرهای مربوط به تغذیه کارکنان خود در محل کار رها شوند. این مدیران بامسئولیت دغدغههای مهمی مانند قیمت غذا، کیفیت و بستهبندی، پرداخت دورهای همراه با ارائه فاکتور رسمی، حفظ نظم سازمان و به موقعرسیدن غذاها را دارند. از نظر آنها هر چه یک سرویس ارائه غذای سازمانی امکانات و مزایای بیشتری در پاسخ به این دغدغهها داشته باشد، منفعت بیشتری به همراه خواهد داشت. سرویس هاب میتواند برای هر کسب و کار مزایای مختلفی داشته باشد. مهمترین آنها را در ادامه میخوانید.
۱. استفاده از نرمافزاری جدید برای سفارش غذا
سادهتر شدن فرایند سفارش غذای شرکتی یکی از دغدغههای اصلی مامانپز است و نرمافزار جدید طوری طراحی شده که این دغدغه را برطرف کند. در این نرمافزار، منو هفتگی و تصویر و محتویات هر غذا همراه با امتیازها و نظرات ثبتشده تا انتخاب و سفارش غذاها برای کارمندان سادهتر شود. بهعلاوه، کارمندان میتوانند از طریق این نرمافزار به غذاها امتیاز دهند و نظر خود را بدون واسطه به مامانها انتقال دهند. سوابق سفارشها و وضعیت اعتبار و کیفپول نیز از همین نرم افزار قابل دسترسی است.
به این ترتیب، شرکتها مثل قبل درگیر مسائلی همچون ارسال منو برای کارکنان و دردسرهای ثبت سفارش همه آنها در تاریخ مشخصی و نظرسنجیهای دورهای نخواهند شد. از طریق اپلیکیشن جدید مامانپز، مدیران کسب و کارها میتوانند به طور مستقیم از طریق گزارشهای پنل ادمین، فاکتورهای خود را دریافت و سایر امور مالی سفارشهای خود را پیگیری کنند. همچنین قادر خواهند بود فهرست کارمندان و دسترسی آنها به منو هفتگی را بهروزرسانی کنند و گزارشهای دورهای از وضعیت سفارش غذای کارکنان و میزان رضایت آنها از سرویس را زیر نظر بگیرند.
۲. متنوعتر شدن غذاهای روز
پیشنهاد میدهیم به جای سرویس کلاسیک که تنوع غذایی کمتری داشت از سرویس هاب مامانپز استفاده کنید. در این سرویس جدید، کارمندان میتوانند روزانه صرفنظر از اندازه سازمان خود، از میان بیش از ۱۵ مدل غذا و کنارغذا، ناهار خود را انتخاب کنند.
کلیه سفارشها در هاب مامانپز تجمیع، پردازش و پس از آن، در بستهبندی مناسب و با یک ارسال به آدرس سازمان ارسال میشود. مامانپز به صورت مداوم تلاش میکند که بر اساس تحلیل داده و سوابق سفارش شرکتها، منوی هفتگی هاب را به گونهای تعیین کند که پاسخگوی نیاز سازمانها با ذائقههای متفاوت و بودجههای گوناگون باشد. این ویژگی سبب شده تا دغدغه تنوع غذایی کارکنان شرکتها تا حد خوبی رفع شود و ساعت ناهار هر سازمان پرهیجانتر از قبل، منجر به افزایش انگیزه و نشاط کارکنان گردد.
۳. پرداخت هزینهها بر اساس بودجه کسب و کار
با استفاده از نرمافزار سرویس هاب مامانپز میتوانید هزینه ناهار پرسنل خود را متناسب با بودجه خود مشخص کنید. شما میتوانید برای هر کدام از کارکنان خود اعتباری مشخص کنید تا کارمند در موقع خرید از آن اعتبار استفاده کند. هر کارمند تا سقف اعتبار تعیین شده میتواند بدون پرداخت هزینهای سفارش خود را ثبت کند. در صورتی که مبلغ سفارش از سقف اعتبار بیشتر شود نیز کارمند باید کیفپول خود را شارژ کند.
این روش پرداخت ترکیبی در شرایط اقتصادی خاص و محدودیت بودجه کسب و کارها، بهترین گزینه بوده و مورد استقبال بسیاری از شرکتها و سازمانها قرار گرفته تا ضمن مدیریت بودجه، همچنان غذاهای با کیفیتی را در دسترس کارمندان خود قرار دهند. البته در سرویس هاب، سازمانها کماکان میتوانند در صورت تمایل تمام هزینه غذای پرسنل را خودشان پرداخت کنند و کارمندان درگیر پرداختهای مالی نشوند.
۴. کمپینهای تخفیفی جذاب
برای شرکتها و سازمانهایی که از سرویس جدید مامانپز استفاده میکنند، به صورت دورهای و در مناسبتهای گوناگون کمپینهای تخفیفی مختلفی در نظر گرفته میشود. در کنار این کمپینهای تخفیف بر روی غذاها، تیم مارکتینگ مامانپز برای تشویق کارکنان به سفارش و افزایش سبد خرید آنها، کدهای تخفیفی رو به صورت اختصاصی تعریف و در اختیار آنها میگذارد. علاوه بر تخفیفها، منتظر سورپرایزهای خوشمزه و اشانتیونهای خانگی و خوشمزه برای کسانی که ناهار خود را از طریق اپلیکیشن مامانپز سفارش میدهند، هم باشید.
مامانپز؛ پلتفرمی به روز برای ارائه غذای سازمانی
سفارش غذای شرکتی میتواند به مزیتی برای کسب و کار شما تبدیل شود تا با افزایش سلامتی و رضایت کارکنان، بهرهوری و کارآمدی بیشتری برای سازمان خود بدست آورید. پلتفرم غذای شرکتی مامانپز با ظرفیتهای نرمافزاری و فنی ایجاد شده از یک سو و دستپخت منحصربهفرد مامانها از سوی دیگر توانسته به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه تامین ناهار کارمندان شرکتهای شهر تهران شناخته شود.
مامانپز با تکیه بر تجربه ۷ ساله در زمینه غذای شرکتی، تلاش کرده تا در سرویس جدید خود سفره ناهاری رنگینتر برای گارکنان سازمانها پهن کند. در سرویس جدید، چالش تامین غذای کارکنان به یک فرصت خوشمزه برای بهبود فضای کسب و کارها تبدیل شده است.
منبع خبر: دنیای اقتصاد