به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:
«روابط عمومی» هنر مردمداریست. روابط عمومی هنر برقراری ارتباط با مخاطب در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشیست و مدیران روابط عمومی نهادها، ارگانها و وزارتخانهها در این زمینه مسئولیت خطیر دارند. آگاهیبخشی به مخاطبان، رسالتیست که میتواند حقایق ناب را در معرض دید قرار دهد و در جهت تنویر افکار عمومی موثر باشد.
«روابط عمومی» هنر مردمداری و عمل به جهاد تبیین است…
روابط عمومی پل ارتباطی سازمانی با مخاطبان است، روابط عمومی حافظ موفقیت و وکاهش حواشی مجموعه تحت مدیریت خود است، روابط عمومی صرفا حضور در مراسم ها و چاپ بنر نیست روابط عمومی امروزه علم است، دانش است، تخصص است که اتفاقا افراد و مدیران خاص خود را می طلبد. مدیر روابط عمومی قوی جسور قاطع مطلع به وضع موجود آشنایی با اهالی و دنیای رسانه آشنا به ترفندها و شیطنت ها برای سهم خواهی ست مدیر روابط عمومی قوی خوش رو آراسته تعامل گرا و پیوند دهنده پل ارتباطی ست…ارزیابی درون و برون سازمانی خود نسبت به امور کار مدیر روابط عمومی خوب می تواند بال پرواز مدیر عامل و موفقیت ممتاز مجموعه تحت مدیدیتش باشد …..
اگر مدیران روابط عمومی نهادها، اخبار و اطلاعات زیرمجموعههای خود را با رعایت شفافیت کامل در اختیار جامعه قرار دهند، دیگر جایی برای جعل اخبار و گردش اطلاعات جعلی نمیماند. در یک کلام باید گفت، روابط عمومی، همان جهاد تبیینیست که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کردهاند. بخش مهمی از مسئولیتِ «جهاد تبیین» برعهده مدیران و کارشناسان روابط عمومیست که با تبیین واقعیات، پیشرفتها و ضعفها، حرکت جامعه را در مسیر رشد و بالندگی بیندازند.
۲۷ اردیبهشت در تقویم، روز روابط عمومیست، این روز را به تمام همکارانم، مدیران تلاشگر بخش ارتباطات و روابط عمومی و مخاطبان گسترده آنها در جامعه تبریک میگویم و امیدوارم با حرکت صحیح در ریل روشنگری و جهاد تبیین، اهداف غایی روابط عمومی محقق شود و اطلاعات ناب و درست در اختیار جامعه قرار بگیرد.
مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه
انتهای پیام/
منبع خبر: ایلنا