سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-10-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18490 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۹ | ارسال توسط :
2 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

شرکت زمزم در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ با ثبت رشد ۵۲ درصدی در فروش صادراتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، فصل تازه‌ای از حضور خود در بازارهای بین‌المللی را آغاز کرده است.

رشد ۵۲ درصدی صادرات زمزم در ۶ ماه

واحد خبری مرکزکده : به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، این رشد، نتیجه اجرای برنامه‌ی راهبردی زمزم در گسترش بازارهای هدف و آغاز تولید برون‌مرزی است که هم‌زمان با تثبیت جایگاه در بازارهای همسایه، صادرات محصولات زمزم به افغانستان، عراق و عمان با رشد مستمر ادامه دارد و ورود رسمی به بازار ونزوئلا نیز در مراحل نهایی اجراست.

در سال جاری، تمرکز صادراتی شرکت از شبکه‌های فروش ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور به مصرف‌کنندگان بومی در کشورهای هدف گسترش یافته و در کشورهایی چون پاکستان، روسیه، آسیای میانه و اروپا اقدامات عملی صادراتی رخ داده است.

زمزم در کنار توسعه جغرافیایی، تنوع محصولات صادراتی خود را نیز افزایش داده و با معرفی نوشیدنی‌های جدید با طعم‌های انار، کاکتوس و شاتوت، به همراه عرضه‌ی نوشیدنی‌های محبوب نظیر لیموناد و دوغ آبعلی و نیز تولید آب معدنی با برند اختصاصی صادراتی، باعث افزایش شاخص جذب مشتری و سهم بازار برند زمزم در منطقه شده است.

این مسیر توسعه، بخشی از برنامه‌ی میان‌مدت زمزم برای بازآفرینی جایگاه برند ایرانی در بازار نوشیدنی‌های بین‌المللی است.

 

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید