پنجشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9012 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
3

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به‌طور منظم هر ۱۵ روز، گزارشی از عملکرد اپراتورهای تلفن همراه ایران در سه حوزه مهم «برآیند سرعت دسترسی کاربران به اینترنت تلفن همراه»، «پوشش جمعیت شهری شبکه ۴G» و «تعداد سایت‌های فعال شبکه ۵G» منتشر می‌کند.

رایتل همچنان پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور

واحد خبری مرکزکده : این گزارش‌ها به بررسی و ارزیابی عملکرد سه اپراتور بزرگ کشور یعنی رایتل، همراه اول و ایرانسل می‌پردازد تا تصویری واضح از روند توسعه و بهبود خدمات آن‌ها ارائه دهد. بررسی عملکرد رایتل در دو بازه زمانی «نیمه اول شهریور ۱۴۰۳» و «نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳» حاکی از آن است که رایتل همچنان و با اختلاف در جایگاه پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور قرار دارد.

رایتل پیشرو در برآیند سرعت دسترسی کاربران به اینترنت تلفن همراه

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در ارزیابی عملکرد رایتل مورد توجه قرار می‌گیرد، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت است. این معیار به‌ویژه برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ای روان و بی‌وقفه در استفاده از خدمات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و پخش محتوا هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در بازه زمانی نیمه اول شهریور ۱۴۰۳، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت تلفن همراه برای رایتل ۲۰۲۱ مگابیت بر ثانیه گزارش شد. این رقم نشان می‌دهد که رایتل توانسته در این بازه زمانی با اختلافی چشمگیر، سرعت بالاتری را نسبت به رقبای خود ارائه دهد.

در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳، رایتل توانست سرعت خود را به ۲۰۲۳ مگابیت بر ثانیه افزایش دهد. این در حالی‌است که در نیمه دوم شهریور، همراه اول توانست سرعت خود را به ۱۳.۳۰مگابیت بر ثانیه افزایش دهد و سرعت ایرانسل نیز به ۱۳.۳۸مگابیت بر ثانیه رسید.

با بررسی و مقایسه عملکرد رایتل، همراه اول و ایرانسل به عنوان سه اپراتور تلفن همراه کشور در دو بازه زمانی «نیمه اول شهریور ۱۴۰۳» و «نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳»، می‌توان به نکات قابل توجهی دست یافت. هر سه اپراتور در تلاش هستند تا با بهبود کیفیت خدمات‌شان، رضایت کاربران را جلب کنند و سهم بیشتری از بازار ارتباطات کشور را به خود اختصاص دهند.

در نهایت، رقابت میان این سه اپراتور بزرگ به نفع کاربران تمام می‌شود؛ چرا که هر سه شرکت با تلاش برای ارتقای خدمات خود، کیفیت بالاتری را به مشتریان ارائه می‌دهند.

به نظر می‌رسد رایتل، همراه اول و ایرانسل به خوبی دریافته‌اند که برای جلب رضایت کاربران و کسب اعتماد آن‌ها، افزایش کیفیت خدمات امری ضروری است. این موضوع به‌ویژه در حوزه‌ سرعت اینترنت، اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که نیازهای کاربران در این زمینه‌ به‌طور مستمر در حال افزایش است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید