پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2025-02-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14098 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ | ارسال توسط :
3 بازدید
۰
می پسندم

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

مجید محمودی، مدیرعامل شرکت آهن یک دو سه، نوآوری را عامل کلیدی در رشد و موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین می‌داند. به گفته وی، شرکت آهن یک دو سه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و استراتژی‌های خلاقانه، تجربه خرید آسان و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است. این رویکرد نوآورانه نه‌تنها به بهبود عملکرد سازمان کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه شرکت در بازار می‌شود.

دیدگاه مجید محمودی مدیرعامل آهن یک دو سه در خصوص اهمیت نوآوری در کسب و کارهای آنلاین

چگونه نوآوری مسیر کسب‌وکارهای آهن و فولاد را تغییر می‌دهد؟

حرکت اقتصاد جهانی به سمت کسب و کارهای آنلاین و استفاده از فناوری های روز امری انکارناپذیر است. همانطور که شاهد آن هستیم فعالیت کسب وکارهای سنتی هر روز کم رنگ و کم رنگ تر می شود و دلیل آن پوست اندازی اکوسیستم کسب وکار ناشی پیشرفت تکنولوژی روز مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و … در صنایع مختلف می باشد. این مسئله در کسب وکار ما یعنی فروش آهن آلات و مقاطع فولادی هم صدق می کند و هر روز شاهد حرکت این کسب وکار به سمت استفاده از بستر اینترنت و فناوری های روز مانند هوش مصنوعی هستیم.

 

اهمیت نوآوری در کسب و کارهای آنلاین

در حال حاضر نوآوری کلید موفقیت کسب وکارها در کسب مزیت رقابتی و رشد در بازارهای پرچالش مثل بازار آهن آلات می باشد. بازار آهن آلات به دلیل تغییرات نرخ ارز، نوسانات قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن، تغییرات قیمت انرژی، نوسانات قیمت جهانی فولاد و میزان عرضه و تقاضا هر روز در حال نوسان است و ایجاد تیم های نوآور در شرکت جهت تأمین و خرید مقاطع فولادی (میلگرد، تیرآهن، ورق، پروفیل، نبشی و ناودانی و …) و تحویل محصول باکیفیت به دست مشتری تاحدود زیادی راه حل مؤثری برای مواجه با این چالش ها است. نوآوری در واقع سازوکاری است که صاحبان کسب وکار می توانند به کمک آن محصولات، فرایندها و سیستم‌های جدید مورد نیاز را برای مواجه با تغییرات بازارها ارائه نماید. قطعاً همۀ ما از اهمیت نوآوری در کسب وکارهای آنلاین با خبر هستیم و به نظر من جدا از بحث تعاریف آکادمیک هیچ نوآوری در سازمان خلق نمی شود مگر اینکه تیم های خلاق در یک کسب وکار وجود داشته باشند. ما در شرکت آهن یک دو سه سعی کرده ایم که بر روی انتخاب افراد در مشاغلی که نیاز به خلاقیت بیشتری وجود دارد، وسواس بیشتری به خرج دهیم.

تجربه آهن یک دو سه در زمینه نوآوری

مجموعه آهن یک دو سه (شرکت ماهان حدید ساعی) فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه خرید و فروش آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی در سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است و تا به امروز افتخار همکاری با بسیاری از ارگان‌ها، شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاران را در راستای تأمین تمامی مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، انواع ورق، پروفیل و … را داشته است. استفاده از فناوری های روز و فعالیت در بستر اینترنت ما را مجاب می کند که برای ادامه حیات از نوآوری به عنوان یک اصل حیات بخش یاد کنیم. بنده به عنوان مدیرعامل شرکت هر روز شاهد بهبود فرایندهای شرکت به دلیل جاری سازی نوآوری هستم. از طرفی بهبود فرایندهای داخلی شرکت رضایت مشتریان را به دنبال داشته است و این امر به دلیل این است که مشکلات مشتریان با سرعت بالاتری حل شده و در نهایت حس احترام به مشتریان منتقل شده است. یکی از شعارهای ما در مجموعه آهن یک دو سه، سرعت بالای پاسخگویی ما به مشتریان است که از این طریق این شعار محقق شده است. این مسئله به دلیل وجود استراتژی نوآوری در شرکت می باشد. هر چه این استراتژی ها منعطف تر تعریف شود امکان استفاده از فرصت ها در کسب و کار بیشتر خواهد بود.

مشارکت کارکنان در فرایند جاری سازی نوآوری می تواند تعهد و وفاداری بیشتری در بین آن ها ایجاد نماید. این حس وفاداری به شرکت، تبعات مثبت فراوانی را به دنبال خواهد داشت. بنده مجید محمودی به عنوان فردی که سال های زیادی در بازار آهن آلات فعالیت داشته ام به این امر واقف هستم که وجود نیروی وفادار در کسب و کار چه نعمت بزرگی است که شاید خیلی از کسب و کارها از آن بی بهره هستند. وجود نوآوری در بخش ارائه خدمات جدید نیز کمک شایانی برای توسعه کسب و کارها است. این امر از طریق شناسایی فرصت ها، برنامه ریزی، اجرا و دریافت بازخورد از مشتریان و بهبود مستمر صورت می پذیرد.

آینده کسب‌وکارهای آنلاین آهن‌آلات با رویکردهای نوآورانه

در حال حاضر نیاز و خواسته های مشتریان به سرعت تغییر می کند و وجود نوآوری در هر کسب وکاری امری حیاتی است. جاری سازی نوآوری در همه کسب وکارها به خصوص کسب و کارهای آنلاین تبعات مثبتی از جمله کسب مزیت رقابتی، ایجاد وفاداری در بین کارکنان، ایجاد رضایت در بین مشتریان، توسعه بازار و … را به همراه خواهد داشت. لازمه وجود نوآوری داشتن برنامه و استراتژی در این حوزه می باشد و وجود چنین برنامه هایی در کسب و کارهای آنلاین امری ضروری است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما در زمینه فروش میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع فولادی، از صفحات وب‌سایت “آهن یک دو سه” دیدن فرمایید.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید