به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:
در هفتهی گذشته، شرکت تیپاکس دو جابهجایی مهم انجام داد. باتوجهبه سابقهی مدیران موردنظر میتوان پیشبینی کرد که تیپاکس تصمیم دارد رویکرد تهاجمیتری را به بازار داشته باشد.
جابهجایی مدیران در راستای نگاهی نو به بازار
واحد خبری مرکزکده : در این جابهجاییها، آقای ساسان مرعشی که در ۲ سال گذشته مدیر واحد تجربهی مشتری تیپاکس بودند، سکاندار واحد توسعهی کسبوکار این شرکت شدند و آقای شهرام قندچی که در ۳ سال اخیر مدیر واحد دانشواستراتژی این شرکت لجستیکی بودند و سابقهی مدیریت ارشد واحد بازاریابی تیپاکس را در رزومهی کاریشان دارند، در جایگاه مدیر واحد تجربهی مشتری مستقر شدند.
به نظر میرسد تیپاکس با داشتن بیش از هزاروصد نمایندگی فعال، در نظر دارد علاوه بر اینکه نگاه متمرکزتری به بازار داشته باشد، با افزایش هرچه بیشتر نمایندگیهای خود و پوشش دادن تمام نقاط کشور، کسبوکار خود را بیش از پیش توسعه دهد.
تیپاکس بهعنوان اولین شرکت پست خصوصی ایران، بیش از ۶ دهه فعالیت مستمر در حوزهی حملونقل و لجستیک دارد و با بهرهگیری از ۱۰/۰۰۰ نیروی انسانی توانسته است بهعنوان برندی قابل اعتماد در راستای ارائهی خدمت به مردم ایران بکوشد. پیشینهی شصتوچهار سالهی تیپاکس در کنار نوآوری موجب شده این کوریر سرویس، همچنان در صنعت لجستیک کشور پیشرو باشد.
منبع خبر: دنیای اقتصاد