پنجشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8981 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
4

به گزارش مرکزکده به نقل از ایلنا:

مجموعه صنایع غذایی طبیعت از سال ۱۳۹۱ مهمان سفره‌های ایرانی شد. تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار آرمانی بود که آغازگر فعالیت این واحد تولیدی بود و به تدریج نام آن را متمایز کرد.

تغذیه سالم با صنایع غذایی طبیعت

ایلنا: توجه واحدهای تولیدی به مقوله مسئولیت اجتماعی مصداق مشتری مداری است. موضوعی که هلدینگ طبیعت سبز پارس کهن در عملکرد خود به آن توجه داشته است.

مجموعه صنایع غذایی طبیعت از سال ۱۳۹۱ مهمان سفره‌های ایرانی شد. تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار آرمانی بود که آغازگر فعالیت این واحد تولیدی بود و به تدریج نام آن را متمایز کرد.

طبیعت در معرفی خود ویژگی‌هایی از جمله کیفیت خوب محصولات، خدمات مناسب، صداقت و پشتوانۀ قوى مجموعه و از طرف دیگر اعتماد مشتریان را عامل رشد سریع و پیوسته خود عنوان می کند. به طوریکه مدعی است در مدتى کوتاه تبدیل به یکى از بازیگران اصلى بازار برنج گشته و توانسته است محصولات متنوع و با کیفیت دیگرى نظیر روغن، رب گوجه فرنگى، کنسرو ماهى، چاى، کنسروهای غیر گوشتی و قند را به بازار عرضه نماید و صادرات برخی محصولات خود به کشورهای دیگر را آغاز کند.

خرید برنج مرغوب از شالیزارهای شمال کشور محصولی مقبول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در عین حال طبیعت معتقد به استفاده از تکنولوژى‌هاى روز دنیا است و امید دارد در آینده‌اى نزدیک، جایگاه نخست تأمین و توزیع کالاهاى اساسى خانوار در کشور را از آن خود کند.

اما در کنار تولید و توزیع قابل توجه که موجب شده امروز هر ایرانی با این نام آشنا باشد، بخشی از توانمندی این مجموعه مربوط به اخذ مسئولیت‌های اجتماعی است. تا جایی که شرکت طبیعت به منظور حمایت از ورزش کشور و سلامتی و تندرستی، اقدام به عقد قرارداد اسپانسری با باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس کرده است.

 در عین حال برگزاری جشنواره‌های متنوع با هدف ترویج تغذیه سالم در بین مردم بخشی از کارنامه کاری این مجموعه را شامل می شود. از جمله می توان به جشنواره‌های قلب‌های طلایی، کنسروها، شالیزار ایرانی و زنگ شادی اشاره کرد.

مشارکت در امور خیریه در قالب کمپین «طبیعت ما مهربانی است» و همچنین آموزش عمومی مردم در حوزه اطلاعات عمومی تغذیه و سلامت اقداماتی است که به نظر می رسد این مجموعه را از صرف یک تولید کننده فراتر برده و اهداف حمایت از تعالی اجتماعی را به اهداف اقتصادی آن بیفزاید.

 

واحد خبری مرکزکده

منبع خبر: ایلنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید