چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5859 |
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ | ارسال توسط :
2 بازدید
۰
1

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: حتما می‌دانید که در قدیم، تهران منطقه‌ای ییلاقی و خوش‌آب‌و‌هوا بود و خبری از این هوای آلوده و دود‌و‌دم در آن نبود. هنوز هم اطراف تهران مناطقی مانند کردان، لواسان، فشم و… بهترین آب‌و‌هوا را دارند و تهران‌نشینان آخر هفته‌ها بدون اینکه نیازی به ساعت‌ها رانندگی داشته باشند، با اجاره ویلا کردان یا جاهای دیگر، سفری یک یا دو روزه را برای خود و خانواده یا دوستان تدارک می‌بینند؛ اما از کجا ویلا اجاره کنید؟

بهترین جاهای اطراف تهران برای اجاره ویلا

سایت شب، بهترین و مطمئن‌ترین گزینه برای اجاره روزانه خانه در تهران یا اجاره سوئیت تهران و همچنین برای اجاره ویلا در کردان و سایر مناطق خوش‌آب‌و‌هوا در تهران و سایر شهرها است. اگر قصد اجاره کردن ویلا در اطراف شهر تهران را دارید، از سایت معتبر شب اقدام کنید. شما می‌توانید با بررسی گزینه‌های فراوان موجود در سایت با متراژها، امکانات و هزینه‌های متفاوت بهترین جا را باتوجه‌به اولویت‌ها و بودجه خودتان رزرو کنید و از آخر هفته خود لذت ببرید.
در اطراف تهران کجا ویلا اجاره کنیم؟
اگر قصد دارید این آخر هفته را به‌جای در خانه ماندن در بیرون از خانه سپری کنید، پیشنهاد ما به شما اجاره کردن ویلایی دنج و آرام با استخر و امکانات خوب در اطراف تهران است. در ادامه همین مطلب، بهترین مناطق نزدیک شهر تهران را برای گذراندن آخر هفته‌ای متفاوت با مسافت کمتر از یک تا دو ساعت رانندگی، به شما معرفی می‌کنیم؛ البته چه به‌دنبال اجاره روزانه خانه در تهران باشید و چه قصدتان اجاره ویلا در کردان یا هر مکان دیگری باشد، بهترین گزینه برای شما سایت شب است. برای اجاره ویلا کردان از این سایت فقط کافی است که به سایت وارد شوید و با اعمال فیلترهایی در مورد متراژ و… صدها گزینه را مورد مشاهده و بررسی قرار دهید و از بین آن‌ها، بهترین ویلا را برای اقامت خود انتخاب کنید.
کردان و طبیعت زیبای آن
اولین پیشنهاد ما به شما برای گذراندن آخر هفته‌ای آرام و متفاوت، کردان است. کردان شهری زیبا با طبیعتی بی‌نظیر از توابع شهرستان ساوجبلاغ است که تنها ۲۰ کیلومتر با کرج فاصله دارد. این منطقه زیبا با ویلاهای لوکس و امکانات عالی بهترین گزینه برای سپری کردن تعطیلات کوتاه‌مدت و جشن‌های خاص مانند جشن تولد، نامزدی و عروسی به‌شمار می‌رود.. آنچه که باعث شده است تا کردان یکی از انتخاب‌های اول برای گذراندن آخر هفته‌ها و همچنین مراسم‌های مختلف باشد، نزدیکی آن به تهران و کرج است. برای تعطیلات متفاوت، ما اجاره ویلا در کردان را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با اجاره ویلا کردان با بودجه‌ای مناسب به‌راحتی و با کمتر از یکی دو ساعت رانندگی به ویلای رزرو‌شده برسید.
دماوند
دماوند یکی دیگر از مکان‌های خوش‌آب‌و‌هوای اطراف تهران برای سپری کردن تعطیلاتی متفاوت است. در این شهر علاوه‌بر انواع ویلاهای لوکس و متنوع با امکاناتی عالی مانند استخر و جکوزی، می‌توانید از اقامت در خانه‌های بوم‌گردی با حال‌وهوای نوستالژیک لذت ببرید. طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی و استراحت در کنار چشمه و درختان این منطقه می‌تواند حال‌تان را حسابی خوب کند و انرژی لازم برای شروع هفته جدید را به شما بدهد.

فشم
یکی دیگر از باغ‌شهرهای دیدنی و پرطرف‌دار برای ساکنین تهران، فشم است. این منطقه به‌خصوص در گذشته یکی از مکان‌های مورد علاقه متمولان تهرانی بود که معمولا آخر هفته‌های خود را در باغ‌های اوشان فشم می‌گذراندند. فشم، اوشان و میگون سه منطقه شهر فشم هستند. علاوه‌بر باغ‌‌ها و طبیعت بی‌نظیر، پیست اسکی‌های این ناحیه نیز بسیار پرطرف‌دارند؛ سه پیست اسکی دربندسر، شمشک و دیزین در این منطقه هستند که بهترین امکانات را برای تفریحات زمستانی فراهم کرده‌اند. با‌توجه‌به زمستان‌های برفی و پربارش این ناحیه، آب‌و‌هوای آن در تابستان بسیار خنک و مطبوع است و بهترین گزینه برای گذراندن آخر هفته محسوب می‌شود. از سایت شب می‌توانید بهترین ویلا را در فشم برای خود و عزیزان‌تان اجاره کنید و آخر هفته‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید.
همان‌طورکه گفتیم، سایت شب بهترین گزینه برای اجاره ویلا در هرکدام از مناطق معرفی‌شده و همچنین اجاره روزانه خانه در تهران است که می‌توانید با هر بودجه‌ای برای رزرو مکان مورد نظر خود از طریق این سایت پرطرف‌دار و مطمئن اقدام کنید.

بام تهران، سکویی برای دیدن تمامی زیبایی‌های پایتخت
اگر اکثر آخر هفته‌ها را با اجاره ویلا کردان و سپری کردن تعطیلات خود در آن‌جا گذرانده‌اید و برای تعطیلات این هفته دنبال مکانی خنک در شهر تهران هستید، پیشنهاد ما به شما رفتن به یکی از بام‌های تهران است. چند بام معروف تهران ازجمله بام ولنجک، کوهسار، نیاوران، بام توچال، بام بوعلی، شهرک قائم و بام آرژانتین هستند که هر‌کدام شب‌هایی خنک و فوق‌العاده دارند که می‌توانند شب‌های کسالت‌بار تابستانی شما را پر از حال خوب کنند. بام‌های تهران مکان‌هایی دنج برای سپری کردن زمانی پر از آرامش به‌شمار می‌روند که در هر منطقه‌ای از تهران که ساکن باشید، به‌آسانی و با کمی رانندگی به هرکدام از آنها دسترسی خواهید داشت. شما در این بام‌ها می‌توانید شهر تهران را از نمایی عالی مشاهده کنید و لذت ببرید.
آخر هفته‌ها در اطراف تهران
برای اینکه بتوانید آخر هفته‌ها بعد از گذراندن روزهای شلوغ کاری در شهر تهران کمی بیاسایید و آرامش داشته باشید، با اجاره ویلا کردان، این منطقه خوش‌آب‌‌و‌هوا با طبیعت بی‌نظیر و ویلاهای لوکس، بهترین سفر را در نزدیکی تهران به خود هدیه دهید. سایت شب سایتی امن و مطمئن است که می‌توانید در آن هم برای اجاره روزانه خانه در تهران و هم ویلا و سوئیت تهران و اطراف آن اقدام و بهترین مکان را باتوجه‌به بودجه و ترجیحات خودتان رزرو کنید.
 
این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید