یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6677 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ | ارسال توسط :
22 بازدید
۰
2

به گزارش مرکزکده به نقل از دنیای اقتصاد:

پیش خرید نهال اصلاح شده از بزرگ‌ترین نهالستان ایران، خرید از مجموعه رویال نهال یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید برای احداث باغات مدرن خود بگیرید.

با رویال نهال تا اقتصاد سبز راهی نیست

واحد خبری مرکزکده : نه تنها کیفیت نهال‌های ارائه شده‌ی این نهالستان بلکه تضمین اصالت نهال و  خدمات پس از فروش بی مانند این شرکت سبب شده تا افراد از سرتاسر نقاط ایران به این مجموعه اعتماد کرده و نهال مد نظر خود را از رویال نهال تهیه کنند.

اما چرا باید نهال‌های اصلاح شده را از نهالستان رویال نهال پیش خرید کرد؟

داشتن کیفیتی بی نظیر: یکی از مهم‌ترین دلایلی که بهتر است نهال‌های اصلاح شده را از رویال نهال تهیه کرد، کیفیت بالای نهال‌های این مجموعه است. رویال نهال از بهترین و مرغوب‌ترین بذرها و پیوندک های باغ مادری خود جهت تولید نهال استفاده می‌کند. تمامی این نهال‌ها زیر نظر کادری مجرب و متخصص تولید و رشد پیدا می‌کنند همین امر سبب می‌شود تا  این مجموعه از سلامت و کیفیت محصول خود مطمئن شوند.

وجود تنوع بالای محصولات: شرکت رویال نهال همه ساله ارقام متنوعی از نهال‌های اصلاح شده را تولید می کند.  شما می‌توانید تنوع فراوانی از ارقام مختلف نهال‌های مثمر و غیر مثمر را در این نهالستان مشاهده کنید. از جمله این نهال ها می توان به نهال های مثمری چون سیب، گلابی، آلو،گیلاس تا نهال گردو، پسته و بادام اشاره کرد.

تضمین اصالت و کیفیت محصول:  تمامی نهال‌های رویال نهال دارای تضمین کیفیت و لیبل هستند. لیبل قرار داده شده روی  نهال به معنای این است که تمامی مشخصات درج شده روی نهال دقیقا مطابق درخواست مشتری می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی رویال نهال پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

وجود قیمت‌های باورنکردنی: با وجود کیفیت بسیار بالای نهال‌های رویال نهال قیمت نهال‌های این مجموعه بسیار مناسب است. تمامی هدف این مجموعه این است که نهال‌های با کیفیت را، با کم‌ترین قیمت ممکن به مصرف کنندگان ارائه دهند.  قیمت‌هایی که این نهالستان ارائه می‌دهد نسبت به سایرین بسیار رقابتی است، این امر سبب شده تا کشاورزان و باغداران عزیز با صرف کم‌ترین هزینه باغی زیبا را بوجود آورند. دلیل پایین بودن قیمت نهال های این مجموعه تولید عمده نهال توسط این شرکت می باشد.

دسترسی و دریافت مشاوره ای حرفه ای: تیم پشتیبانی رویال نهال برگرفته از کادری مجرب و کارآزموده است که همواره جهت پاسخگویی به مصرف کنندگان آماده می‌باشند.  این تیم همواره در تلاش است تا پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای مشتریان باشند و به مصرف کنندگان کمک کنند تا  بهترین رقم نهال را انتخاب کنند. این مشاوره‌ها شامل انتخاب رقم نهال مناسب، نحوه‌ی کاشت، مراقبت‌های بعد از کشت، جلوگیری از بیماری‌ها و آفات و همچنین بهینه سازی استفاده از باغ است.

بهره‌وری فراوان نهال‌های اصلاح شده: نهال های اصلاح شده‌ی رویال نهال به گونه ای است که در مقابل ابتلاء به بیماری‌ها و آفات مختلف مقاومت فراوانی را از خود نشان می‌دهند. نهال‌هایی که در این شرکت پرورش پیدا می‌کنند به گونه ای هستند که دارای بهره‌وری بالایی باشند و در بدترین شرایط محیطی و آب و هوایی رشد کنند. تمامی نکات گفته شده باعث می‌شود تا نهال‌های رویال نهال محصولات بیش‌تری تولید کنند و سود بیش‌تری به همراه داشته باشند.

تحویل به موقع و سریع: شرکت رویال نهال به کمک جدیدترین سیستم‌های حمل و نقل کشوری و با بسته بندی‌های بسیار مطمئن در زمان تعیین شده نهال مد نظر شما را تحویل می‌دهد. این موضوع سبب  می‌شود تا  نهال‌ها در بهترین شرایط و کاملا سالم به دست مصرف کنندگان عزیز برسد.

بهبود شرایط محیط زیست و ایجاد پایداری در صنعت باغداری: استفاده از نهال‌های اصلاح شده‌ی شرکت رویال نهال نه تنها باعث افزایش چشمگیر سود باغداران می‌شود؛ بلکه به محیط زیست و صنعت باغداری نیز کمک می‌کند. نهال‌های ما با مقاومت در برابر کم آبی و مقاومت فراوان در مقابل شرایط محیطی دشوار تاثیر مثبتی روی محیط زیست و کاهش مصرف بی رویه‌ی آب می‌گذارد.

داشتن تجربه و سابقه‌ی طولانی: شرکت رویال نهال با داشتن چندین سال سابقه در زمینه‌ی تولید نهال، تجربه‌ی فراوانی را در این زمینه کسب کرده است، همین امر سبب شده تا یکی از معتبرترین نهالستان‌های ایران به شمار آید. تخصص و تجربه‌ی فراوان این نهالستان سبب شده تا مصرف کنندگان عزیز با اعتماد کامل از کیفیت نهال‌های ما به کاشت و پرورش آن‌ها مشغول شوند.

تحقیق، توسعه و نوآوری:  از دیگر دلایلی که باعث می‌شود تا به پیش خرید نهال از شرکت رویال نهال بیاندیشید دقت و توجه فراوان این نهالستان به توسعه و نوآوری‌های روز دنیا است.  شرکت رویال نهال همواره سعی می‌کند تا با کمک جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و با کمک علوم به روز، ارقام نهال‌های با کیفیتی را تولید کند. این نوآوری‌ها شامل افزایش بهره‌وری نهال، تغییرات طبیعی ژنتیکی و افزایش مقاومت نهال در مقابل بیماری‌ها می‌شود.

 دادن مشاوره رایگان  به مشتریان:  شرکت رویال نهال به آموزش رایگان مصرف کنندگان نهال‌های خود اهمیت بسیار ویژه ای می‌دهد. این مجموعه در بسیاری از ماه‌های سال با مشاوره های رایگان آموزشی کشت، برداشت و مراقبت از نهال به مشتریان خود کمک می‌کند تا با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن بهترین استفاده را داشته باشند. از طرفی بسیاری از اطلاعات مخصوص نهال در سایت royalnahal نیز موجود است.

تولید نهال با مجوز جهاد کشاورزی: شرکت رویال نهال با داشتن تاییدیه و مجوز از سازمان جهاد کشاورزی اقدام به تولید نهال های شناسنامه دار می کند بنابراین شما در هر جای ایران که باشید با خیال راحت می توانید از سازمان جهاد کشاورزی استعلام بگیرید و اقدام به خرید نمایید

رضایت مشتریان:  رضایت مشتریان یکی از مهم‌ترین نکاتی است که این شرکت به آن اهمیت ویژه‌ای می دهد.  این شرکت با ارائه پشتیبانی، خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت نهال همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند.  نظرات مثبت مشتریان ما مهر تاییدی بر این موضوع است و نشان می‌دهد که رویال نهال همواره تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

خریدی آسان، سریع و آنلاین: رویال نهال با راه اندازی وب سایت این شرکت باعث شده تا با زدن چند کلیک به راحتی نهال‌های مد نظر خود را پیش خرید کنید.  همچنین تمامی اطلاعات نهال‌های رویال نهال در سایت درج شده است؛ بنابراین پس از بررسی هر یک می‌توانید بر اساس شرایط محیطی مختلف آن‌ها را انتخاب کنید.

دسترسی به تخفیفات و طرح‌های ویژه: رویال نهال به مناسبت‌های مختلف، تخفیفات و فرصت‌های خرید ویژه‌ای را برای مشتریان ایجاد می‌کند.  تخفیفات این مجموعه شامل فرصت‌های خرید در طرح‌های پیش خرید و پیش فروش نهال با قیمت پارسال است. مشتریان می‌توانند با استفاده از این فرصت‌ها نهال‌های خود را با قیمتی ارزان‌تر تهیه کنند.

پیش خرید نهال اصلاح شده از رویال نهال نه تنها به مشتریان اطمینان از کیفیت و اصالت محصول را می‌دهد؛ بلکه در این طرح با وجود قیمت‌های استثنایی می‌توانید با کم‌ترین قیمت، باغ خود را راه‌اندازی کنید.  در تمام طول مسیر از انتخاب نهال تا مراقبت‌های بعد از آن تیم پشتیبانی رویال نهال همواره در کنار شما هستند و به راحتی می‌توانید تمامی سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

با وجود مزایای رقابتی رویال نهال همچون تضمین کیفیت، پشتیبانی تخصصی، وجود قیمت‌های مناسب و باورنکردنی  و تحویل به موقع می‌توان گفت رویال نهال بهترین انتخاب شما جهت خرید نهال اصلاح شده است.

چنانچه به دنبال راه‌اندازی باغ هستید یا میخواهید از باغ خود بهره‌وری بیش‌تری داشته باشید بهتر است تا در این طرح پیش خرید نهال اصلاح شده شرکت کنید.

جهت شرکت در این طرح می‌توانید به طور مستقیم از سایت ما royalnahal  اقدام کنید یا با مشاورین فروش ما به صورت تلفنی تماس برقرار نمایید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

منبع خبر: دنیای اقتصاد

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید