شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-12-14
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10243 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۶:۲۸ | ارسال توسط :
11 بازدید
۰
1

به گزارش مرکزکده به نقل از خبرگزاری برنا: آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک بنر تبلیغاتی چگونه می‌تواند در یک لحظه پیام شما را به مخاطب منتقل کند؟ بنرها به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی، با ترکیب هوشمندانه‌ای از متن، تصاویر و گرافیک، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، توجه مخاطب را جلب کرده و پیام شما را به او برسانند. وقتی طراحی آن‌ها با دقت و خلاقیت همراه باشد، تابلوهای تبلیغاتی این قدرت را دارند که برای همیشه در ذهن بیننده باقی بمانند.

تابلو و بنرهای جذاب برای مشاغل؛ چطور با یک تابلو حرفه‌ای، برند خود را متمایز کنید؟

برای موفقیت در جذب مشتری و افزایش فروش، انتخاب طرح بنر مشاغل باید با دقت بالایی انجام شود. استفاده از رنگ‌ها و تصاویری که با برند و ماهیت کسب‌وکار شما همخوانی دارند، می‌تواند تأثیر بسزایی در ماندگاری پیام شما داشته باشد. در ادامه، به بررسی انواع بنرها و نقش آن‌ها در کسب‌وکارها خواهیم پرداخت و نگاهی خواهیم داشت به چگونگی دسترسی به طرح‌های آماده و لایه‌باز در سایت «گرافیک با طعم تربچه» تا به شما در ساخت تصاویر جذاب و ماندگار کمک کنیم.
انواع بنر
این ابزار هم به صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل اجرا هستند. نوع فیزیکی که همان نمونه‌ی چاپی یا تابلوهایی هستند که در سطح شهر دیده می‌شوند؛ اشکال مختلف فیزیکی آن‌ها عبارتند از تابلو، استند، پرچم ساحلی، پوستر، استیکر و بیلبورد. از سوی دیگر، شکل دیجیتالی این ابزار عموما در وب‌سایت‌ها و روی نمایشگرهای دیجیتال با آن‌ها مواجه می‌شویم.
با توسعه‌ی دیجیتال مارکتینگ طراحی جذاب و موثر دیجیتال دغدغه بسیاری از گرافیست‌ها و دیجیتال مارکترها شد. تابلوهای تبلیغاتی مجازی اگر به خوبی طراحی شوند راه سریع و راحتی برای انتقال کاربر به صفحه‌‌ی خدمات است و در نتیجه تاثیر مستقیم بر افزایش فروش و مسیر سئوی وب سایت‌ها خواهند داشت. در طراحی این نوع از تابلوها می‌توان از تصاویر متحرک هم استفاده کرد. همچنین، استفاده از طرح‌های لایه باز پروسه‌ی طراحی را کوتاه‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد کرد.
نکات اصولی در طراحی بنرهای جذاب
برای طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب و مؤثر، رعایت چند اصل کلیدی اهمیت فراوانی دارد. یکی از مهم‌ترین اصول، واضح و مستقیم بودن پیام و هدف تبلیغاتی شماست. بنر باید به گونه‌ای طراحی شود که مخاطب در یک نگاه متوجه شود شما چه چیزی را ارائه می‌دهید یا چه ارزشی برای او به همراه دارید. این امر تنها با استفاده از تصاویر مناسب محقق نمی‌شود؛ بلکه بهره‌گیری از عناصر گرافیکی مثل آیکون‌ها، خطوط و اشکال زیبا نیز می‌تواند به ایجاد تمرکز و تقویت پیام تبلیغاتی شما کمک کند.
مهم‌ترین اصلی که باید به آن توجه داشته باشید، عنوان و متن به کار رفته در طرح شما است. این تیتر باید بیان‌کننده ارزش پیشنهادی محصول و خدمات شما باشد، به همین دلیل باید از شفافیت و قدرت انتقال کافی برخوردار باشد تا بتواند مخاطب را به اقدام ترغیب کند.
اصول اساسی که در طراحی باید در نظر گرفت عبارتند از:
ابعاد مناسب
اطلاعات کاربردی
سادگی و قابل فهم بودن
انتخاب متن تبلیغاتی
استفاده از تصاویر مناسب
استفاده از رنگ‌های مرتبط با برند و خدمات
در طراحی دیجیتال این ابزار، علاوه بر اصول نام ذکر شده، لینک‌دهی به محصول و خدمات و استفاده از آیکون‌های فراخوان نیز از اصول طراحی جذاب به حساب می‌آیند.
 
اهمیت انتخاب نوع و طرح بنر در انواع کسب‌و‌کارها
برخی کسب‌وکارها به دلیل نوع فعالیت یا محدودیت‌های تبلیغاتی، کمتر در رسانه‌هایی مانند تلویزیون و رادیو دیده یا شنیده می‌شوند. برای این دسته از کسب‌وکارها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی نقش بسیار کلیدی دارند. طراحی و انتخاب صحیح این تابلوها به گونه‌ای که بتوانند پیام کسب‌وکار را به‌طور مؤثر به مخاطب برسانند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

رعایت اصول زیباشناختی طرح تابلو مشاغل می‌تواند تاثیر مستقیم بر افزایش فروش و شناخته‌شدن کسب‌و‌کارها داشته باشد. بنابراین، هنگام طراحی، انتخاب رنگ‌های مرتبط با برند و نوع کسب‌و‌کار، جدای گرافیک و متن به‌کار‌رفته در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
در کسب‌وکارهایی که ورودی مناسب و امکان نصب تابلوهای بزرگ برای جلب توجه مستقیم ندارند، استفاده از استندها و پرچم‌های ساحلی می‌تواند راه‌حل بسیار موثری باشد. این نوع تبلیغات به ویژه برای مشاغلی مانند باشگاه‌های بدنسازی که ممکن است در مکان‌هایی با دید محدود باشند، انتخابی ایده‌آل هستند؛ زیرا به‌راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و به سرعت جلب توجه می‌کنند.
برای بوتیک‌ها و برندهای لباس، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی با تصاویری از مدل‌های محصولات همراه با لوگوی برند و ترکیب رنگ‌های خنثی می‌تواند گزینه‌ای بسیار هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به ویدئوهای تبلیغاتی باشد. این نوع تبلیغات با ایجاد تصویری ساده و جذاب از برند، ضمن کاهش هزینه‌ها، پیام را به شیوه‌ای ماندگار و مؤثر به مخاطب منتقل می‌کنند.
استفاده از طرح بنر لایه باز و کاربرد آن
طرح لایه باز در نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ ساخته می‌شود که لایه‌های مختلف آن قابل ویرایش است. برای این کار نیاز نیست که شما طراح گرافیک باشید. حتی افرادی که طراح نیستند هم می‌توانند با استفاده از طرح‌های لایه باز طراحی کنند. طرح لایه باز تابلو، به شما این امکان را می‌دهد تا مطابق با خواسته و سلیقه خود طراحی کنید. هر لایه از این طرح قابلیت ویرایش دارد و امکان سفارش و شخصی‌سازی را به شما می‌دهد.

انواع طرح‌های بنر مشاغل از جمله رستوران‌، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پوشاک و… به صورت لایه باز در سایت گرافیک با طعم تربچه منتشر شده است. برای استفاده از طرح لایه باز به منظور طرح تابلو می‌توانید با رفتن به بخش بنرهای سایت و دانلود طرح مورد نظر اقدام به طراحی تصویر متناسب با نیازتان کنید. طرح‌های لایه باز به صورت PSD ارائه شده و می‌توانید با انتخاب لایه‌های مختلف آن اطلاعات مورد نیازتان را در آن جایگذاری کنید.
با استفاده از این طرح‌ها پروسه طراحی با سرعت بیشتری پیش می‌رود و هزینه‌ها به مراتب کم‌تر خواهند بود.
کلام پایانی
استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از راه‌های موثر در گسترش مشاغل و جذب مشتری است. برای داشتن تصاویر تبلیغاتی جذاب و متناسب با کسب‌و‌کارتان نیاز نیست که هزینه و زمان زیادی صرف کنید؛ طرح بنر لایه باز کمک می‌کند که سریع‌تر به نتیجه دلخواه برسید. سایت گرافیک با طعم تربچه طرح‌های لایه باز را متناسب با انواع مشاغل در اختیار شما قرار می‌دهد، کافیست طرح خود را انتخاب و تغییرات مورد نظر را روی هر لایه اعمال کنید.

منبع خبر: خبرگزاری برنا

    برچسب ها:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مرکزکده در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید